Gå til innhold

Hjelp


M&G

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+2 idag, å igår fikk jeg brunlig utflod, å på kvelden gikk d over i blodvann, å nå er det blod. Ser ut som friskt blod, å har ikke vondt. Men er så redd, er min første å har nå ringt lege, skal dit i ettermiddag.. Føler for å ligge på sofan med pute under rompa, men må stresse på jobb:(

Noen som har opplevd d samme? Å hvilken vei gikk d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadd blødning i 3 dager og og det var litt Og det gikk over, lå veldig mye og slappa av. Krysser alle mine fingrer for deg at alt er bra med den lille. Må få høre hvordan det går. an hende at du har slimhinner som lett blør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, å takk for svar:) fikk en trivelig lege, som trodde at alt var i orden:) men skal på sykehuset i morgen å få gynekologisk UL, så håper på et bankende hjerte:) vi får bare krysse fingrene for at alt går bra til slutt, med oss begge( å di søte små i magen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på det, skal på ul torsdag, håper alt er bra. og ska på svangerskaps kontroll neste uke! ) Må få høre hvordan det går i morgen, sal krysse alle fingre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Ikke noe særlig å våkne idag, mere blod og nå er d kommet noen svarte hinner ilage.. Puppene er ikke ømme lenger, å jeg tror det er over å ut :( men må bare vente til 14 før jeg får vite det sikkert.. Jeg som trodde 2012 skulle bli et bra år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"svarte hinner" kan bare være levret blod som har dannet seg iløpet av natten. ikke sikkert det er farlig!

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då takker jeg for laget. Det gikk som det gikk, hadde grufulle smerter igår, å lille spiren forlot oss :( masse lykke til til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...