Gå til innhold

østfold jenter?


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

Heisann :-) Moro å se andre her inne fra Østfold. Jeg bor i HobØl og venter tvillinger i august.

Ønsker 3d vi også,men aner ikke evt hvor enda.

Noen tips om steder det gjØres,og om når det er bestå gjØre når en venter tvillinger ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til det gule huset i moss Vi var veldig fornøyd med bildene sist gang og skal dit i mai igjen :) koster 1250 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd 20.mars og jordmora ville heller ikke si hvilket kjønn det var, men skal tilbake i uke 32 siden morkaka lå på framsiden og litt nedover mot åpningen, så en ekstra sjekk for sikkerhetsskyld :)

Har også tenkt på 3D, var med søstra mi på 3D i moss, og bildene der var veldig bra, og de har jo veldig lang erfaring, men vet ikke hvordan det er i Fredrikstad..

 

Ellers fikk vi også ny termin 23.08 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL den 19mars. Fikk termin 17 august og vi får visst ei jente :) Vi lurte på 3D vi også, men vi får se hva vi gjør. Jeg er førstegangsfødene og er nå i uke 20, men kjenner ikke noe særlig liv. Har et par ganger kjent et lite "blaff". Men nå er det over en uke siden...men har doppler og hører at det er liv der. På UL`en så alt bra ut. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter å kjenne ordeltelig liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ses vi sikkert på føda:) skulle ønske jeg også viste hva det ble nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eller jeg har jo en dag før da og har vel ikke tenkt å gå noe over termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go lørdag :) Sol og greier i østfold i dag- flott start på dagen:)

 

Hvordan har vi det nå da? veldig snart uke 21 nå og det hjelper på det. Mye liv i magene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig med sol :)

Merker fortsatt ikke noe til lille gull, så går her og venter på å kjenne noe, syns det er på tide nå!!

Men nå har magen virkelig satt fart i vekst her :) Veldig uvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei august mammaer.. stakk en liten tur innom en tur fra sept.gruppa =) jeg bor i fr.stad =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei! Mossing her, framskjøvet termin til 31/08, men kommer sikkert i begynnelsen av august eller slutten av juli, da jeg bare får premature barn og aldri har gått til termin. Venter barn nummer 4. Har det vært noen mossetreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[vet ikke om det har vært noe treff i østfold gruppa i det heletatt jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan er det med østfold mammane nå da? Her er det ca 9 uker igjen ...bare å vente nå vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker igjen, koser meg,MEEEN gleder meg til å bli ferdig å hilse på prinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elleve uker igjen her. Eller, 10 uker og 6 dager, for å være nøyaktig. Kom ikke her og snyt meg for en dag! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig 9 uker og 4 dager til termin :) Kjenner at tiden flyr!! Det har den jammen gjort gjennom hele svangerskapet, men det er kanskje de siste ukene som er de lengste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med oss nå da:) under en mnd til termin her og ser frem i mot å få hilse på bebin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 23 dager igjen til termin. Kjenner at jeg gleder meg hemninsløst til å se henne og holde henne. Jeg er forbanna lei av å være gravid nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er i grunn ferdig med denne perioden nå:) Føler seg utilpass..ubrukelig og ut av seg selv- ser veldig frem i mot å få den ut :) Men det er bare snakk om dager nå- ikke måneder lenger - så vi får holde ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...