Gå til innhold

østfold jenter?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Hei jenter! Min form er bedre og bedre - i dag har jeg hatt min første dag med jevn energi siden unnfangelsen! Har gjort masse, og det føles vel fortjent å slenge beina på bordet en fredagskveld da.

Hos meg er egentlig energinivået veldig varierende. Flere som har det sånn? Jeg kan liksom gå en dag i topp form, og dagen etter er det helt omvendt. Jeg tror jeg har influensa et par ganger i uka, fordi formen veksler sånn! Hehee.

Ellers; jeg var på kontroll i dag, og alt står bra til med lilleBille. Babiss tok seg en lur på UL, men hjertet banket og det så så nydelig ut. :-) 12+1 i dag, så nå er det bare å rope det til verden.

Hei alle sammen :)

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.

Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.

Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

Hei.

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.

Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??

Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

Deilig med sooooool :D

Hei.

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.

Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??

Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

Deilig med sooooool :D

Heihei :)

Var hos legen 17.februar og da sa hun at hun skulle sende den, men mulig det tar litt tid :)

Bor på Gressvik, men er egentlig fra Hvaler :) du da?

Ja, kjempedeilig, gleder meg til det blir enda varmere :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...