Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har alltid noen. Håper jeg klarer å holde de i år, for både egen og andre sin del. Gå ned i vekt - mange, mange kilo. Legger helt om kostholdet. Begynne å trene jevnlig - helst 2-3 ganger per uke. Bli flinkere til å gjøre ting med en gang, ikke utsette. Bli flinkere til å spare penger og ikke sløse unødvendig. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 - Slutte å røyke - Blir mer aktiv og leve sunnere - Gå ned i vekt ( skal ned omkring 25 kilo, men håper på i hvertfall 10 i 2012.) - Spare penger i bsu, så jeg kan få kjøpt meg leilighet.. =) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Kjefte mindre på ungene mine selv om jeg er sliten
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Bruke mindre energi paa min eksmann og hans elskerinne, og heller fokusere paa meg selv og hvordan jeg vil ha livet mitt.
Mikkemafian Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal gå ned ti kg før 1. juni. Gå å legge meg til fornuftig tid Kutte TV-slaveriet, bare se ting jeg virkelig vil se!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 begynne å kaste opp etter hvert måltid
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Huff da nr 6.. DET HØRES IKKE BRA UT... Jeg tror du trenger hjelp..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal ned 4,5kilo før april. Da skal vi begynne å prøve på nr 2 og jeg vil bli kvitt "restene" før det er på'n igjen.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Er vel like klassisk som alle andre Trene, ned i vekt osv, hehe... Gikk opp en del kilo i november/desember pga redusert trening og mye mer mat enn vanlig, så de skal bort igjen innen 15. februar har jeg bestemt meg for. Ellers blir det vel å komme tilbake igjen i den rytmen jeg hadde fram til midt på høsten i fjor med trening 3-5 dager i uken og sunt kosthold i ukedagene og mer moderate utskeielser i helgene. Tenkte også at jeg skulle bli flinkere til å gå på fjellet (med barna), det blir litt sjeldnere enn det burde. Spesielt på vinterhalvåret.
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Mitt nyttårsforsett er at jeg skal gjøre noe som gir meg glede hver dag. Jeg er veldig flink til å ta vare på og glede de som er rundt meg, så i år skal jeg øve meg på å være like god mot meg selv. Det trenger ikke være store ting, men bare det å sette seg ned noen minutter med en tekopp, se et tv-program jeg liker, gå en tur i fint vær selv om det er mye jeg "burdeburde", osv. Jeg er godt i gang. I dag gleder jeg meg selv ved å ti mest mulig stille, for da gjør det ikke så grisevondt i halsen ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 1. Bli en mor som kjefter mindre selv om jeg er sliten 2. Tenke mer positivt 3. Slutte å stresse så mye 4. Prøve å legge meg tidligere på kveldene, for jeg vet jeg får igjen for det neste morning når jeg er uthvilt. Det viktigste her er egentlig kun num 1..vil ha mer tolmodighet med barna.
♥Nemi♥ Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 - Gå ned 10 kg. Gikk ned 5 kilo i nov/des. bare på å spise regelmessig. (jeg er den som bare spiser middag.) Aå jeg ble litt motivert:) -Bli en bedre mor i tankene mine. Selv om jeg gjør alt for dattera mi, så sier jeg noen ganger nei, fordi jeg vil late meg på sofaen litt. Så nå skal jeg bli flink til å leke skikkelig med henne. -Gå ut for å få frisk luft. Jeg er innemenneske, som må presses litt mer til å ta på meg uteklær. -Være gladere inni meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå