Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg er ei jente som ikke kommer overens med svigerfamilien hørt den før? men vi klikker bare ikke. Hans familie har masse problemer, det er psykiske problem, adhd, økonomiske konkurser pga shoppemania, og et onkelbarn med slike diagnoser som er frekk, kjeftete og max irriterende. Svigermor, tanter og onkler (de er veldig close den familien her) de er falske. Baksnakking foregår på HøYT nivå. det er falskt å være med de og rett å slett LITE morsomt. Den siste tiden har det egentlig blitt til at jeg prøver så langt det går å unngå så mange treff med de.. Bortsett fra dette er de kjempe glad for å være en del av vår familie og elsker barna våre. Så pga dette treffer blir det jo til at vi treffer de regelmessig. Er det flere som har det slik? Vi er bare så rake motsetninger. Jeg kan omtrent sovne under en samtale med søstra hans, selv om hun er 40 år, 10 år eldre enn meg, så klarer jeg ikke å følge med på hva hun mener, tror egentlig ikke hun vet det selv. Trenger vell ikke å si at nå har vi vært på juleferie der i 8 dager og jeg følte for å få ut litt frustrasjon her Hoff... Skulle ønske vi "klikket" bedre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå