Mamma til tre gutter Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 dette ble for innvikla for meg, det var da mye bedre før.. finner ikkje en dritt lenger.. og min side hvor pokker er den?? der stod det så fint om kor langt eg var på vei og litt om den lille... har skjønt at det er flere som misliker dette nye greine her.. så da gjer eg som mangen andre gjer melder meg ut... dette er rett og slett tull og tøys.. hvorfor tulle med noe som er bra?????????? irritert (var) en aktiv bruker... takk for meg
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes også det er blitt rotete og uoversiktelig her.
Underveis --> Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Synes det har blitt bedre jeg! Tar alltid litt tid å sette seg inn i nye ting, men synes brukervennligheten er mye bedre. Synes det er flott med en liste over nye innlegg f.eks. Blir mye mer aktivitet over de forskjellige forum på den måten, synes jeg. Om noen sure drittslengere forsvinner, så er det HELT greit for meg ;-) Jeg har vært rundt på mange forum, og aktiviteten tar seg alltid opp igjen. Jeg ser det er en del ting folk etterlyser, og det kommer helt sikkert tilbake. Det er MYE innhold som skal flyttes på, og det er mye bedre at det som ligger ute fungerer enn at siden ser halvferdig ut fordi alt er lagt ut, selv om det ikke virker som det skal. Nei, jeg ønsker forandringen velkommen og synes stemningen generelt over forumene er mye triveligere nå enn før jul. Men det er kanskje drittslenging folk vil ha...
Mamma til 3 <3 Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Føltes litt rotete de første dagene,men begynner å venne meg til den nye utforminga. Tar bare litt tid å sette seg inn i ting:)
Mamma til tre gutter Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2012 eg er for all del ikkje interisert i dritt slenging men liker at ting er overskiktelig og greit å finne fram lett.. dette tar for lang tid å sette seg inn i... som mor til 2 aktive unger, full jobb og 4 måneder på vei har eg alldeles meg ikke tid til å vase innpå her får å finne fram.. er for opptatt, er tydligvis ikkje alle som er det og setter pris på innvikla ting.. men nei, dette er siste gangen.. takk for meg..
Augustspire<3 Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Jeg og føler det er et stort rot... Og jeg savner veldig MIN SIDE...
2468 Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Jeg savner også min side, det var det jeg brukte denne siden til 95% av tiden.... Men gått over til babyverden, der er det fin minside!
4skatter Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Veldig uoversiktlig.... brukt bim i 7-8 år? Og så blir det forandret... liker ikke...
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 noen som kan forklare meg hvorfor teksten innleggene bare vises halvt, sikkert noe med skjerm oppløsningen min men klarer ikke endre det.
Underveis --> Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 Skjønner ikke helt hva du mener. Vises halvt? Ikke noe halvt her ;-)
Con Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 noen som kan forklare meg hvorfor teksten innleggene bare vises halvt, sikkert noe med skjerm oppløsningen min men klarer ikke endre det. Har du kanskje en veldig gammel versjon av Internet Explorer? Vet det er mange nettsider etterhvert som ikke takler IE6. Men det er gratis å laste ned IE8 eller Firefox eller Chrome.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå