Miss Honey Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg glemte å spør på fredag og har ikke peiling om bhg er åpen i morgen eller ikke. det er planlegging for lærerne på skolen der jeg jobber men vet ikke om det er i barnehagen. Da må jeg i så fall ta henne med på jobb for det er for sent å skaffe vikar nå.... Barnehagen har ingen nettside jeg kan sjekke...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Her er det planleggingsdag i barnehagen morgen ja. Om det gjelder alle barnehager og skolen her vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Har dere ikke en årsplan fra barnehagen? Her er det ikke planleggingsdag i morgen, her har de lagt den til førstkommende fredag.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Er ikke planleggingsdag i barnehagen her imorra. Privat barnehage, sørlandet.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Årsplanen er for hele bhg Året. Her er det planleggingsdag den 27.januar bÅde i bhg og sfo.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Se på kommunens nettsider. Der ligger årsplanen for vår barnehage, hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Årsplanene for barnehagene gjelder skoleÅret, altsÅ fra sommer til sommer... Sjekk kommunens hjemmesider, der ligger ofte disse Årsplanene.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Ikke planleggingsdag i bhg her i mårra, men på onsdag, og skolen begynner torsdag.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 Vi har privat barnehage. Planleggingsdag i morgen både for bhg barnet og skolebarnet. Vi starter opp tirsdag. Kjenner du ingen foreldre i bhg du kan sende en sms til? Uansett burde du både fått en oversikt fra bhg + selv spurt rett før jul, hvis du var i tvil.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #11 Skrevet 1. januar 2012 Vi har privat barnehage. Planleggingsdag i morgen både for bhg barnet og skolebarnet. Vi starter opp tirsdag. Kjenner du ingen foreldre i bhg du kan sende en sms til? Uansett burde du både fått en oversikt fra bhg + selv spurt rett før jul, hvis du var i tvil.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #12 Skrevet 1. januar 2012 Kommunal barnehage og det er ikke planleggingsdag i morgen. Har faktisk ikke planleggingsdag før i midten av juni:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. januar 2012 #13 Skrevet 1. januar 2012 Her har bhg planleggningsdag både i morgen og tirsdag.
Rettoppogned Skrevet 1. januar 2012 #14 Skrevet 1. januar 2012 Planleggingsdag her også i morgen (stavanger området), men vet om en vennine som har bhg i samme kommune som oss og der er det ikke planleggingsdag
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2012 #15 Skrevet 1. januar 2012 Planleggingsdag imorgen her, jeg bor en kjapp kjøretur fra Stavanger.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #16 Skrevet 1. januar 2012 Hos oss er det planleggingsdag både på skole og i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Har barn i privat barnehage og der er det pl leggingsdag i morgen. Oslo - området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå