Gå til innhold

planleggingsdag i barnehagen deres i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte å spør på fredag og har ikke peiling om bhg er åpen i morgen eller ikke.

det er planlegging for lærerne på skolen der jeg jobber men vet ikke om det er i barnehagen. Da må jeg i så fall ta henne med på jobb for det er for sent å skaffe vikar nå.... :(

Barnehagen har ingen nettside jeg kan sjekke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det planleggingsdag i barnehagen morgen ja. Om det gjelder alle barnehager og skolen her vet jeg ikke.

Skrevet

Har dere ikke en årsplan fra barnehagen?

Her er det ikke planleggingsdag i morgen, her har de lagt den til førstkommende fredag.

Skrevet

Er ikke planleggingsdag i barnehagen her imorra. Privat barnehage, sørlandet.

Skrevet

Årsplanen er for hele bhg Året.

Her er det planleggingsdag den 27.januar bÅde i bhg og sfo.

Skrevet

Se på kommunens nettsider. Der ligger årsplanen for vår barnehage, hvertfall.

Skrevet

Årsplanene for barnehagene gjelder skoleÅret, altsÅ fra sommer til sommer...

Sjekk kommunens hjemmesider, der ligger ofte disse Årsplanene.

Skrevet

Ikke planleggingsdag i bhg her i mårra, men på onsdag, og skolen begynner torsdag.

Skrevet

Vi har privat barnehage. Planleggingsdag i morgen både for bhg barnet og skolebarnet. Vi starter opp tirsdag.

Kjenner du ingen foreldre i bhg du kan sende en sms til? Uansett burde du både fått en oversikt fra bhg + selv spurt rett før jul, hvis du var i tvil.

Skrevet

Vi har privat barnehage. Planleggingsdag i morgen både for bhg barnet og skolebarnet. Vi starter opp tirsdag.

Kjenner du ingen foreldre i bhg du kan sende en sms til? Uansett burde du både fått en oversikt fra bhg + selv spurt rett før jul, hvis du var i tvil.

Skrevet

Kommunal barnehage og det er ikke planleggingsdag i morgen. Har faktisk ikke planleggingsdag før i midten av juni:-)

Skrevet

Her har bhg planleggningsdag både i morgen og tirsdag.

Skrevet

Planleggingsdag her også i morgen (stavanger området), men vet om en vennine som har bhg i samme kommune som oss og der er det ikke planleggingsdag :)

Skrevet

Planleggingsdag imorgen her, jeg bor en kjapp kjøretur fra Stavanger.:)

Skrevet

Hos oss er det planleggingsdag både på skole og i barnehage.

Skrevet

Har barn i privat barnehage og der er det pl leggingsdag i morgen. Oslo - området.

Gjest irismor
Skrevet

Planleggingsdag her også, akershus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...