Gå til innhold

Kan ikke TV2 spare oss for Eli Kari Gjengedal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke daglig seer av tv2 værmeldingen, men HVER eneste gang jeg svitsjer innom, er den dama der! Har hun seriøst ingen fritid? Og nå skal hun ha en helt times program om hvordan været har vært i år! Storm må da ha bedre kandidater til dette en en dame som tar pr-kåtheten til et nytt nivå?

Jeg VET at jeg kan la være å se på, men noe skal nå jeg også ha å irritere meg over i 2012:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Eh, kanskje du skal begynne å se på det hver dag da, så får du se at hun ikke er på skjermen hver bidige gang det er værmelding. Dama gjør bare jobben sin.

Forøvrig er det ikke noe mer galt med henne enn deg, som faktisk må sitte på DIB og hakke!

Skrevet
Eh, kanskje du skal begynne å se på det hver dag da, så får du se at hun ikke er på skjermen hver bidige gang det er værmelding. Dama gjør bare jobben sin. Forøvrig er det ikke noe mer galt med henne enn deg, som faktisk må sitte på DIB og hakke!

Jada, jeg vet at det er lavmål å kritisere folk som gjør jobben sin, men når man velger en så synlig jobb så tåler de nok å høre hva en vilt fremmed mener om dem på nettet:) og så kjeder meg;)

hi

Skrevet

Har sansen for henne, jeg. Positiv og frisk dame som passer godt i jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...