Gå til innhold

Dere som jobber 50-60%.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med?

Trives dere?

Hvordan jobber dere i løpet av 1 uke?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg jobbet 50% stilling det første året etter permisjon.

Jobber med rekruttering av ingeniører til olje-og gassbransjen, og trives veldig godt med det.

 

Jeg startet først å jobbe halv dag hver dag, slik at jeg kunne hente tidlig i bhg, men fant ut at det ble litt tungvint. Måtte mase avgårde hver eneste morgen. Så etterhvert jobbet jeg full dag mandag og onsdag, og halv dag torsdag. Da kunne vi ta det helt rolig på tirsdager og fredager, og hun kunne ha kort dag på torsdager. Så det passet best for vår del.

Skrevet

Fri man/tirs. Jobber 6 timer ons og tors. 4,5 timer fre. Og hver 3 lørdag jobber jeg 4 timer. Deilig!! Syns det er luksus å få ha så mye fri til å være med snuppa mi! Bor alene og har Aupair. Kan ikke få det bedre! :)

Er dyrlege.

Skrevet

Er legesekretær på et legesenter og stortrives!

Jeg jobber 52% ,dvs 3 dager i uken hvorav to av dagene er på 6 timer og en av dagene er på 7,5 timer.

Skrevet

Jobber i butikk, jobber 6-timers dag tre dager i uken.

 

Det passer oss utmerket, da blir det mindre stress i hverdagen med fire barn som skal følges opp.

Skrevet

Jeg jobber fulle dager. Mandag, onsdag og fredag den ene uka, og tirsdag og torsdag den andre uka. På den måten klarer jeg å jobbe til tross for helseproblemer for da får jeg en hviledag mellom hver jobbedag.

Skrevet

Jeg jobber nattevakter på sykehuset, er sykepleier. Jobber 55% stilling og ukene mine ser svært ulike ut. Noen uker jobber jeg 3 netter, andre uker 2 netter og noen uker helt fri :)

og jeg trives utrolig godt med å jobbe redusert, har gjort det siden førstemann kom til verden for 7 år siden. Det geniale med nattevakter er at hver vakt er på 10 timer og lønna er en god del høyere enn lønna på dagtid. Så når jeg jobber 55% natt tjener jeg ca det samme som en som jobber 75% dag og kveld på samme sykehuset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...