Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg gjør sjeldent det, og ble derfor overrasket av å se at jeg hadde 125 personer som hadde vært inne på min profil siden det nye forumet kom. Er det vanlig å sjekke ut andre sin profil? Det står jo ikke noe på dem...?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 nei aldri, men jeg så det hadde vært 30 stk inne på min, moderatorene bla, men det var nok pga av de skjønte jeg hadde vært her i mange år, og har faktisk fått respekt av de.
Lammelåret Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Bare ved en feiltakelse, det er lett å trykke feil.
PeppaPig Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Samme som lammelåret, bare når jeg trykker feil.
Nikamo Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Nå som enkelte har fått bilde på profilen sin, så har jeg vært inne og tittet på noen, ja Litt nysgjerrig...!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 nei aldri, men jeg så det hadde vært 30 stk inne på min, moderatorene bla, men det var nok pga av de skjønte jeg hadde vært her i mange år, og har faktisk fått respekt av de. Hvordan vet du at noen av de 30 som har sett på profilen din var moderatorene? Jeg har ikke noen funksjon som gjør at jeg kan se hvem som har vært og snoket på profilen min, noe som egentlig er litt underlig med tanke på hvor lite anonyme vi har fått lov til å bli her inne etter omleggingen. :/
Gjest sug lut Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Det hender. Men tydeligvis langt sjeldnere enn andre har vært inne på min.
Lammelåret Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Hvordan vet du at noen av de 30 som har sett på profilen din var moderatorene? Jeg har ikke noen funksjon som gjør at jeg kan se hvem som har vært og snoket på profilen min, noe som egentlig er litt underlig med tanke på hvor lite anonyme vi har fått lov til å bli her inne etter omleggingen. :/ Det var rart, tror du må se nærmere på innstillingene fra kontrollpanelet. Det skal være mulig å se hvem som kikker på profilen din.
Gjest irismor Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Har ikke interesse av det. Men når jeg surfer nettet på HTC tlf så er det fort gjort å trykke feil.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Etter dette innlegget måtte jeg jo inn å se om noen hadde kikket på min, og det var det. Smigret over interessen som jeg ble, tok jeg en tur inn til dem som hadde vært hos meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå