Gå til innhold

mekling- råd og tips takk :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bør man unngå under meklinga ? tenker ikke å kangle så klart...

er det lurt å ha med seg notater av forslag og tanker ?

eller vil det bli sett som negativt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mekling er ingen vinn-tap situasjon, begge må tape noe, så det er ingen vits å legge opp noe stategi for å "vinne".

 

Begge kommer med forsalg til løsning (omsorgsfordeling og samvær) og dere skal mekle dere frem til en akseptabel middelvei. Du kan godt ta med notater på dine ønsker, men regn med at du må gi slipp på noe av det du har skrevet ned uansett.

Skrevet

Tenk igjennom hva DU ønsker og ta med notater det lønner seg å være godt forberedt!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tenk igjennom hva du mener er best for barnet med tanke på samværsløsninger og sett gjerne opp et forslag som du mener vil komme barnet til gode på best mulig måte og som er rettferdig for dere begge foreldre.

 

Vær innstilt på å måtte gi og ta, vær saklig og forsøk å se dette fra hans side også. Og ha alltid det som er best for barnet i bakhodet,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...