Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 For at babyen min på 2,5 mnd. sover i hele natt når jeg la henne for 30 min. siden? Hun var så trøtt at hun holdte på å stryke med så tok kveldsstellet og la henne etter mat. Har akkurat innført rutiner. Ho sover veldig godt nå Førstegangsmamma
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Basert på min erfaring med mitt barn? Null. :-)
mamman til to gutter Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Begge mine begynte å legge seg for natta ca kl 19-20 når de var ca3mnd. Det gjorde de av seg selv uten at jeg gjorde noe spesielt for at det skulle være sånn. Sove hele natta har vel knapt han på drøyt 1,5år gjort fortsatt... Han på 4år hadde noen netter innimellom fra han var ca 8-9mnd...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Veel, spørs jo veldig da Min spiste hver 3 time natt som dag fram til 5 mnd så.... fra mitt synspunkt.. Nei He he. Min var skrikerunge med dårlig sovehjerte da, men hvis din pleier å sove 4-6 timer uten mat så er det jo ikke umulig
Rettoppogned Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Hmm ut i fra det jeg har erfart med mitt barn så er sjangsen ganske liten, men håper du er en av de heldige
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Vanglivis sover ho fra 22.30, våkner i 4-5 tiden for litt mat og sover videre til kl. 8-9. Er redd ho våkner lys våken kl. 5 i morgen tidlig jeg
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Mine gutter sov hele natta fra de var 10 uker begge to. Mme-barn, må sies :-)
elskerlivet Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 mitt barn sov ikke hele natta på mm, men på mme sov han hele natta (12 timer) fra han var 6-7 uker..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 Ho er mme barn, men er matvrak så siden ho begynte å sove fra 22.30 har ho trengt mat på natta
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #11 Skrevet 1. januar 2012 Han min sov fra ca 19-19.30 til 9-10 fra han var ca 3 måneder, da var han våken og fikk flaske 2 ganger i det tidsrommet. ga han bare flaska i mørke og han sov igjen nesten før jeg fikk lagt han i senga si. Men så var han skikkelig sovedyr da
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #12 Skrevet 1. januar 2012 Ho er en ordentlig sovebaby. I starten var ho aldri våken omtrent. På natta gir jeg ho flaska imørket på rommet uten å prate med ho så ho våkner ikke nevneverdig av sulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå