Gå til innhold

Hvor stor er sjangsen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For at babyen min på 2,5 mnd. sover i hele natt når jeg la henne for 30 min. siden?

Hun var så trøtt at hun holdte på å stryke med så tok kveldsstellet og la henne etter mat. Har akkurat innført rutiner. Ho sover veldig godt nå :)

 

Førstegangsmamma :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente å skrive sjansen i overskriften :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Basert på min erfaring med mitt barn? Null.

 

:-)

Skrevet

Begge mine begynte å legge seg for natta ca kl 19-20 når de var ca3mnd. Det gjorde de av seg selv uten at jeg gjorde noe spesielt for at det skulle være sånn. Sove hele natta har vel knapt han på drøyt 1,5år gjort fortsatt... Han på 4år hadde noen netter innimellom fra han var ca 8-9mnd...

Skrevet

Veel, spørs jo veldig da ;) Min spiste hver 3 time natt som dag fram til 5 mnd så.... fra mitt synspunkt.. Nei ;) He he.

 

Min var skrikerunge med dårlig sovehjerte da, men hvis din pleier å sove 4-6 timer uten mat så er det jo ikke umulig ;)

Skrevet

Hmm ut i fra det jeg har erfart med mitt barn så er sjangsen ganske liten, men håper du er en av de heldige ;)

Skrevet

Vanglivis sover ho fra 22.30, våkner i 4-5 tiden for litt mat og sover videre til kl. 8-9. Er redd ho våkner lys våken kl. 5 i morgen tidlig jeg :P

Skrevet

Mine gutter sov hele natta fra de var 10 uker begge to. Mme-barn, må sies :-)

Skrevet

mitt barn sov ikke hele natta på mm, men på mme sov han hele natta (12 timer) fra han var 6-7 uker..

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Ho er mme barn, men er matvrak så siden ho begynte å sove fra 22.30 har ho trengt mat på natta :P

Skrevet

Han min sov fra ca 19-19.30 til 9-10 fra han var ca 3 måneder, da var han våken og fikk flaske 2 ganger i det tidsrommet. ga han bare flaska i mørke og han sov igjen nesten før jeg fikk lagt han i senga si. Men så var han skikkelig sovedyr da

Skrevet

Ho er en ordentlig sovebaby. I starten var ho aldri våken omtrent. På natta gir jeg ho flaska imørket på rommet uten å prate med ho så ho våkner ikke nevneverdig av sulten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...