Ønsker3gull Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikm den 14. januar tror jeg, og lurer på om jeg skal teste den da. Har noen erfaring med at det er lurest å vente til etter ikm, ikke på ikm-dagen for da kan det være for tidlig?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Jeg kommer til å teste på min IKM dag, noen tester positivt også før IKM, mens noen må vente til dager etter IKM. Lykke til
Mammapudding Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Hei Jeg har ikm 10.januar og kommer til å teste da. Egentlig helt teit fordi de siste gangene har mensen kommet på ikm dagen, men på kvelden. Men skal til lege den 11.jan og vil vite om jeg er gravid før jeg skal dit..og så elsker jeg å teste og har ikke testet de 2 siste mnd, så begynner å få abstinenser Men anbefaler altså å vente til dagen etter ikm hvis du klarer
Ønsker3gull Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2012 Hmm.. ok. Da får jeg se hvor lenge jeg klarer å holde ut uten å teste da. Ivertfall til og med den 14. januar for meg da altså.
Aeris☆ Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikm 12.januar, og kommer ikke til å teste før den dagen eller i en av dagene etter. Ser ikke poenget med å teste mange dager før ikm.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikm 12.januar, og kommer ikke til å teste før den dagen eller i en av dagene etter. Ser ikke poenget med å teste mange dager før ikm. Ikke? Hehe!! Det gjør jeg!! Tenk å kunne få svar en dag eller to tidligere (så sant den er positiv) så slipper man å gå i denne speningen!!!
Tessy Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Jeg blir å teste hvis mensen ikke har kommet innen to dager etter IKM tenker jeg...blir så skuffa av neg resultat før IKM tilfelle det liksom kan være fortidlig.. men spørs om jeg klarer vente uansett da..har jo 25 tester liggende:P Så hvis ikke mensen kommer skal jeg teste søndag 15. jan...nervepirrende:P:Phehehe
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal teste den 9., og er den negativ da, venter jeg til den 15.
Dossa :) Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har ikke tenkt å teste før IKM dagen eller dagen etter Det blir noen nervepirrende dager for oss jenter måtte det lykkes denne gangen
Ønsker3gull Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2012 Åh.. sukk. Ja, det blir nervepirrende. Hør- igÅr kveld og idag har jeg luktet metall.. sÅnn blodlukt av oppvaskmaskinen og av katta. Dette synes jeg er uhyre merkelig!! el er ikke ferdig hos meg engang! Hmm.. kanskje jeg rett og slett lukter mer metall nÅr jeg har el ? Noen andre med samme opplevelse under el?
Fiemamma Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Jeg skal ikke teste da jeg ikke har el Ønsker alle fortsatt lykke til
joha99 Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Har Ikm 10.jan og har kjempelyst i å teste i mrg... Men vi får se, er nok bets å vente, skal teste tirsdag mrg uansett for skal da til akupunktør og hvis jeg er gravid er det endel punkter han ikke Må sette for da kan man abortere, så greit å vite. Lykke til alle sammen
Hali Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 Skal ikke teste før den 13 eller 14. hvis jeg i det hele tatt får mulighet til det. (IKM mellom 11 og 13).
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 7. januar 2012 #15 Skrevet 7. januar 2012 12 eller 13:) og har en good følelse denne pp:)
Ønsker3gull Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har bestemt meg for å teste den 10. Bare fordi jeg har lest dette med at fra den 8. dagen så stiger hcg-nivået, og + at det står på g-testen fra ClearBlue at man kan få positiv prøve 4 dager før mens. For lenger enn den 10. jan. tror jeg ikke jeg klarer å vente med å teste!! ) Har en goood følelse jeg også prinsesse08+lillebaby12 .. spenningen stiger.. )
Dossa :) Skrevet 7. januar 2012 #17 Skrevet 7. januar 2012 Er det noen som har falt for fristelsen og testet? Vi har omgangssjuken i hus, vesla og gullet og mannen har vært dårlige. Nå kjennes det ut som at det er noe på gang hos meg *æsj* Går bare å venter på at det skal settes igang *ler* så jeg blir ferdig med denne dritten *gliser*
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 7. januar 2012 #18 Skrevet 7. januar 2012 Nei, men kløøør i fingrene. Har kun 1 test liggende hjemme, og det er en cb digital. Så vill ikke "sløse" den. Har ikm den 10-11.. Kjipt å bli syk da dossa. Noen som har noen symtomer?
Ønsker3gull Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2012 Skjønner veldig godt at du ikke vil sløse bort den dyrebare der:) Jeg har en sånn 2-pack med helt vanlige fra ClearBlue, ikke sånn hvor det står at jeg er så og så langt på vei liksom. Har ikke behov for det når jeg vet når eggløsningen var egentlig. Ingen symptomer. Hadde oppblåst mage et par dager etter el, samt uggen et par dager (men de var ikke sammenhengende) og luktet metall. Det er borte som dugg for solen nå, og jeg har overhodet ingen symptomer. Ok, oppblåst i magen idag også da.. men tror ikke det har noe med evt. svangerskap å gjøre jeg da. Har ikke hørt at andre gravide har hatt det liksom;) Tror egentlig det er litt tidlig med symptomer. Venter at det kommer i uke 4, 5, og 6 liksom. Men klart.. 3. gang kan det hende det kommer raskere:)
Babysyk85 Skrevet 7. januar 2012 #20 Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil teste i morgen. Sitter her og lurer meg selv til å tro at det er lurt!! Har en A1 test liggende, og IKM torsdag 12, så det er jo ikke lurt i det hele tatt!! Pluss at jeg har null tro på at det har klaffet. Vil egentlig bare ha mensen så vi kan begynne på neste runde.... Blæææ Nei, akkurat nå er jeg bare skikkelig negativ til hele "prosjekt-babylaging"
Julestrømpa Skrevet 7. januar 2012 #21 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har ikm torsdag 12. Har med vilje unngått å kjøpe inn tester, for klarer ikke og la dem ligge. Skal kjøpe en test ikm dagen, hvis ikke mensen dukker opp til sin faste tid da så klart. Men opplever nesten hver dag nå skikkelig brystspreng, pleier da ikke ha det med mindre jeg skikkelig fryser.... Håper det er ett tegn. *drømme drømme*. Når er det vanlig man merker noe på puppa ved en evt graviditet?Husker ikke fra sist jeg gikk gravid når jeg merket noe på puppa.
Aeris☆ Skrevet 7. januar 2012 #22 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har ikm 12.januar, og kommer ikke til å teste før den dagen eller i en av dagene etter. Ser ikke poenget med å teste mange dager før ikm. Ikke? Hehe!! Det gjør jeg!! Tenk å kunne få svar en dag eller to tidligere (så sant den er positiv) så slipper man å gå i denne speningen!!! hehe, nei, synes det ikke er noe vits å teste før mensen er uteblitt, men skjønner jo at andre ser gleden i det Skal sies at jeg har brent av noen tester før ikm før, men i og med at tr kom hele tiden har jeg vent meg til å vente å se før jeg evt. tester
Hali Skrevet 7. januar 2012 #23 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er ikke fristet til å teste ennå - vil bare at IKM dagen skal komme. Utålmodig!! Bare en dag igjen (søndag) før uken vår!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå