Gå til innhold

en svak positiv og en negativ test..


marguritten

Anbefalte innlegg

fikk jo en svak positiv på fredag...men tok en test i dag.. å den var 100% negativ... nå er jeg helt forvirret...

så ikke noe annet å gjøre enn å vente noen dager å teste igjen...

venter ikke mensen før på fredag... så X-fingre for at neste test er positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei... nu sitter jeg som et stort spørsmålstegn..

for jeg har mange symptomer på at jeg er gravid.

men må bare vente og se... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ husker virkelig den tiden, ikke lenge siden!

Jeg gikk bare og surret rundt og kjente etter om mensen kom.

Jeg fikk jo skyggestreker sÅ jeg visste ikke om jeg kunne juble.

Men an\mbefaler deg uansett digitaltest, den kan du ta pÅ torsdagen. Den er 99% sikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men syns det er litt dyrt å gi 100 kr for en digital test.. smil..

har aldri prøvd et før.så vet jo ikke hvor sikkre de er.

så jeg har akkurat vært på nettet og bestilt vanlige 2 tester som kan tas 1 uke innen forventet mens.. og 4 normale.. for ca 150 kr eller noe. smil.. .. har ikke noe tålmodighet akkurat nå..

skal bare tisse på en test hver dag til jeg får et positiv svar,,eller får min mens..

 

men jeg forstår ikke hvorfor 2 helt like graviditestester,,fra samme pakke.. kan gi 2 forskjellige svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en positiv test i går og negativ i dag. Er heldigvis enda 6 dager til ikm, så håpet er fortsatt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også en positiv test i går og negativ i dag. Er heldigvis enda 6 dager til ikm, så håpet er fortsatt der!
Jeg brukte forresten apotek 1 sine tester. Skal løpe og kjøpe CBD etterpå. Hva brukte du, Marguritten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med apotek 1 sine tester er at de krever høyer hcg?? Måtte virkelig se etter for å se at den var positiv når det var helt åpenbart på en billitest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mine tester i en vanlig butikk.

nå har jeg bestilt fra billig-tester.dk.

 

men puff.. jeg føler meg helt mørbanket for tiden..

har fått kviser og mitt bekken er ømt...

og har en masse "mens"murringer.

så hvis jeg ikker er gravid,så er det en kraftig mens jeg får.

 

men venter spent på at mine tester skal komme i posten.. helst i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt mye erfaring med a1 sine tester, kun eggløsningtestene (kronisk negative?), men jeg kjenner jo på hele kroppen at det er noe på gang. Venter bare på smertene i korsryggen og "influensa" som jeg fikk på denne tiden da jeg var gravid sist. Jeg har også masse murringer og bobling i magen, så ja, det må nok være en kraftig mens jeg også får om det ikke er en bolle i ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk testene i dag...

hadde bestilt en test som kan måle veldig tidlig..

men den var også negativ...

så jeg tror bare mensen er rundt hjørnet..

så det er sikkert bare innbildt svangerskap jeg har :/

men må bare vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene. Er selv lei av negative tester og håper det bare er pga lav hcg, siden jeg ikke har ikm før søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Er selv lei av negative tester og håper det bare er pga lav hcg, siden jeg ikke har ikm før søndag..

 

ja.. men ble jo bare så gla når man så den ene svake positive test man fikk.... jeg skulle ha mensen i dag..men det kan jo være min syklus tuller nu.. at den er gått fra (stabil) 21 dager til 28 eller noe.. så må bare vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Er selv lei av negative tester og håper det bare er pga lav hcg, siden jeg ikke har ikm før søndag..
ja.. men ble jo bare så gla når man så den ene svake positive test man fikk.... jeg skulle ha mensen i dag..men det kan jo være min syklus tuller nu.. at den er gått fra (stabil) 21 dager til 28 eller noe.. så må bare vente...
Ja, jeg også.. Har du testet igjen eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Er selv lei av negative tester og håper det bare er pga lav hcg, siden jeg ikke har ikm før søndag..
ja.. men ble jo bare så gla når man så den ene svake positive test man fikk.... jeg skulle ha mensen i dag..men det kan jo være min syklus tuller nu.. at den er gått fra (stabil) 21 dager til 28 eller noe.. så må bare vente...
Ja, jeg også.. Har du testet igjen eller?

 

nei.. har bare 3 tester igjen...

så sparer litt på dem...så hvis jeg ikke har fått mensen innenfor en uke..så tester jeg igjen...

men jeg må ha innbilt graviditet.. for mandag-onsdag hadde jeg vondt i mitt bekken... og mine bryster føles større/tyngre...men igjen.. det kan være mensen som tuller noe voldsomt med min psyke... ikke at jeg tror at psyken kan gå inn og tulle med bekkenet/lenden...

hadde problemer med å bøje meg,,så måtte overtale meg selv om at det VAR nødvendig for meg å ta på truser/bukse og sokker hvis jeg skulle på jobb. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Er selv lei av negative tester og håper det bare er pga lav hcg, siden jeg ikke har ikm før søndag..
ja.. men ble jo bare så gla når man så den ene svake positive test man fikk.... jeg skulle ha mensen i dag..men det kan jo være min syklus tuller nu.. at den er gått fra (stabil) 21 dager til 28 eller noe.. så må bare vente...
Ja, jeg også.. Har du testet igjen eller?
nei.. har bare 3 tester igjen... så sparer litt på dem...så hvis jeg ikke har fått mensen innenfor en uke..så tester jeg igjen... men jeg må ha innbilt graviditet.. for mandag-onsdag hadde jeg vondt i mitt bekken... og mine bryster føles større/tyngre...men igjen.. det kan være mensen som tuller noe voldsomt med min psyke... ikke at jeg tror at psyken kan gå inn og tulle med bekkenet/lenden... hadde problemer med å bøje meg,,så måtte overtale meg selv om at det VAR nødvendig for meg å ta på truser/bukse og sokker hvis jeg skulle på jobb. :P
Hehehe, det er vel ingen nødvendighet ;) haha

Men ja, vent en uke. Jeg tror ikke det er mensen som kødder med bekkenet ditt, hvis du aldri har hatt vondt i bekkenet før mensen før. Ved mitt forrige svangerskap, så hadde jeg veldig vondt i korsryggen/bekkenet da jeg var 4-5 uker på vei, så ikke mist håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi må begge to krysse fingrene og håpe på 2 streker :) XXXXXXX
Negativ i går med rfsu, men positiv i dag med CBD! :D Nå krysser jeg fingre og tær for deg altså!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooh :) speeeeennneeende :D

jeg kunne ikke vente i dag.. så måtte teste igjen..

så kom den berømte og irriterende skyggestrek igjen...

så det virker som om den kommer og går som den selv vil.

men den er der.. meget svak..

så jeg venter noen dager,,så tester jeg igjen..

jeg blir siiiiinnnsyyyyk av skyggestreker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kjempe :)

ååh, det er der verste!! Det er som du sier, man blir sinnsyk!! Når har du ikm? Jeg er fryktelig spent på dine vegne altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kjempe :)

ååh, det er der verste!! Det er som du sier, man blir sinnsyk!! Når har du ikm? Jeg er fryktelig spent på dine vegne altså!!

 

JEG FIKK EN STERK POSITIV I DAG!!!!!! YEEEEESSSSS!!!

så nu er jeg offestielt med i denn klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kjempe :)

ååh, det er der verste!! Det er som du sier, man blir sinnsyk!! Når har du ikm? Jeg er fryktelig spent på dine vegne altså!!

 

JEG FIKK EN STERK POSITIV I DAG!!!!!! YEEEEESSSSS!!!

så nu er jeg offestielt med i denn klubben :)

ååå, Så BRA :D:D Gratulerer så mye!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...