Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Ah. Pasta bobler, laks og spinat og basilikum ligger klart, det er supervinter, jeg har løpt årets første skautur og pest som en blodhund, og ligget i badekar med masse bade-glam i, ute er det snølykter, akespor og snømenn, huset er avjulet og nyvasket - det er definitivt tiden for å si GODT NYTT åR og faktisk mene det.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Vi har også avjulet kåken i dag, juletreet er pælma ut og pynten er i esker som har blitt eskortert vekk. Jeg har spist dritsunn mat i dag, nå har jeg inntatt semihorisontalen på sofaen foran Travel Channel og med en kjempeinternasjonal te i en diger kopp ved min side, god og mett etter en herlig restewok som ble aldeles nydelig. Godt nyttår ja, det er på sin plass!!
Anne-B. Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Skal legge vekk pyn i kveldt, men treet får stå en stund til. Her har det vært action i dag, vi har spist en deilig Beef wellington med potetsticks og knust pepperkakehus. Fikk besøk av årets første edderkopp, det satte ingen av jentene pris på, slik at far fikk redde dagen. Nå er jeg så himla mett og salig etter ett glass vin på kjøkkenet og ett ved matbordet. Godt nytt år.
Anne-B. Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Ikke helt ferdig tygg med jula enda. Tygg. Det var tygg enda litt tygg mer tygg Twist igjen.
ellen-propellen Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Har gjort en kjempeinnsats for å bli kvitt jule godteriet, men tapte Kanskje maksvekten er nådd siden jeg ikke klarte å spise det opp? Prøver igjen til lørdag når resten av jula skal ryddes vekk
Gjest amandine Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Maksvekt definitivt nådd, nå går det nedover! Godt nyttår alle sammen! Nå er julen ryddet vekk her hos oss, i dag gjenstår klesvask og rulling av duker og servietter. Jeg er så glad for dere alle, takk for 2011!
bIomstre Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år ja! Jeg nekter å rydde bort julen før alle amaryllisene er avblomstret, så det så. Spise opp julegodter? Hm, jeg som lagde en ny batch på nyttårsaften, ja, ja... Det som er verre er jo at jeg har glemt bort julelikøren! Må jeg spare den til neste jul?
Gjest amandine Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Mine amarylliser har akkurat fått nye stilker med knopper.. Jeg kan ikke vente på dem! Men skårne gjør de seg ypperlig i vaser, en med fire hvite klokker var nydelig i sølvbolle sammen med grønt fra hagen. Det har man i det minste når det regner som f og er 8 varmegrader ute. I JANUAR! Selv statsministeren synes vi er tålmodige her vest he he
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har fått nekt på å fjerne juletre og annet så da kjører vi nok jul en uke til. Ser ikke for meg at jeg kommer til å ha tid og overskudd når jeg begynner å jobbe igjen. Så da blir det jul til førstkommende lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå