Gå til innhold

Kan se på noen i kveld


-mtp-

Anbefalte innlegg

Hei! Får du opp når det blir fødsel på meg? Har termin 5. februar Og klarer du se hvilket kjønn det er? Og ellers får du inn noe spesielt på meg? generelt sett =) meg; 300890

 

hei :) vil tror du går noe over tiden.. Fikk ikke opp noe i januar og vil tror 7 februar kommer du i fødsel :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, godt nytt år :) Jeg er født 14.08.79 Venter mitt 3 barn, blir det gutt? Og når kommer han?

 

hmm eg får opp jente på deg da, men om du har vert på UL og fått gutt som svar der så er det nok gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skjer det før eller etter termin ? født 15.10.71

 

får inn onsdag/torsdag her :) lykke til. Noe kan tyde på at morgen dagen vil du merke noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! du har spådd meg flere ganger før og hatt rett:) ser du hvilket kjønn det er på barnet jeg bærer? 210683

 

får opp jente på deg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ikke akkurat lite hennvendelser du har fått her.. (Ser ikke ut til at sjansen er så stor, men jeg prøver meg dog alikevel jeg:) For ikke så lenge siden så spurte jeg om jeg kom til å finne en kjæreste om ikke så lenge. Etter det så var jeg på reunion. Og jeg tror og håper, at kanskje vi blir kjærester(?) Det var store gnister mellom oss, og vi nusset. MEEEN, han har kjæreste :S Det jeg da, såklart lurer på er om han faktisk kommer til å velge meg eller om han holder seg til hun? :( Vi har had gnister mellom hverandre før, og i fjor så møttes vi, og det var gnister der da også. Men da bodde jeg i Oslo, og var bare på jule-besøk. Men nå har jeg kommet tilbake til hjemmbyen. Noen som kanskje kan hjelpe meg, her ? (Og ja jeg vet at det ikke er noe særlig å nusse med en som har kjæreste, men vi hadde/har en veldig bra kjemi. Og jeg kjenner ikke hun han er sammen med, så jeg tenkte at da er det vel ikke helt mitt problem.) MEN selvom, jeg var litt umoralsk. Kan noen se litt på situvasjonen min alikevell? Event. Om jeg blir gravid i år ? Jeg er født 23.05.87 han 2.juni.87 Pretty please with sugar on top:)

 

skriv et egent innlegg så skal eg se senere om eg ikke alt har sett på deg før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skjer det før eller etter termin ? født 15.10.71
får inn onsdag/torsdag her :) lykke til. Noe kan tyde på at morgen dagen vil du merke noe:)

 

Takker for svar, dette hadde vert kjekt og HåPER du har rett. Er så lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) Ser du om jeg har blitt gravid nå, og eventuelt kjønn? Er sånn i grenseland på om det kan ha klaffet, eller ikke... er ikke prøver, men babyer er jo alltid koselig da ;) 041082 Tusen takk!
hehe baby koselig å få ja :P huff er så baby syk selv men gubben vil ikke ha flere så er spent på om det blir flere her i gården, men ikke nå iallefall han er så forsiktig og eg går på pillen:P Men til deg igjen... Får opp en jente til på deg, men tror eg har sagt 2012 på deg før men mener mars mnd er en mnd for noe som skal skje.
Takk for titten, mtp. Blir spennende å se da!

 

Jammen ikke bare, bare med disse mannfolka altså. Bestemte er dem og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Født 28.06.81. Er gravid med termin midt i juli, har en gutt fra før, lurer på om du kan se hva dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Født 28.06.81. Er gravid med termin midt i juli, har en gutt fra før, lurer på om du kan se hva dette er?

 

hei får opp jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se noe graviditet på meg? og evt kjønn? :) Jeg født: 100288 Han født: 200988

 

hmmm er du sikker på at dere er klare ?!?! får ikke opp noe graviditet dette året desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler oss veldig klare, har vært sammen i 7 år og samboere i 4. Vi er vel begge enige i at det som mangler nå er å få et barn i familien :) Flere har spådd til våren. Så da håper jeg på det! Men tusen takk for at du tok deg tid til å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, godt nytt år :) Jeg er født 14.08.79 Venter mitt 3 barn, blir det gutt? Og når kommer han?
hmm eg får opp jente på deg da, men om du har vert på UL og fått gutt som svar der så er det nok gutt :)

Det som er problemet, nurket ligger ikke stille nok til at de kan fange det opp. Prøvd 3 ganger + 1 gang på riksen...han trodde kanskje han så baller....og jeg klarer ikke slå meg til ro. Men takk for svar

Heisann, godt nytt år :) Jeg er født 14.08.79 Venter mitt 3 barn, blir det gutt? Og når kommer han?
hmm eg får opp jente på deg da, men om du har vert på UL og fått gutt som svar der så er det nok gutt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se noen graviditet på meg i nærmeste fremtid? :) er født 18.12.85, han 04.04.87

 

hei får opp sent på året på deg :( mulig oktober... men dette kan også vere fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke komme opp som anonym. Mvh 2 prinser og et nurk på vei
Finner ikke den første innlegget av deg så blir litt vanskelig å se de-.... Men finner du det så legg det inn her på nytt :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette er et typisk eksempel på hvordan "synske" svarer folk etter munnen... andre enn meg som legger merke til at hun egentlig ikke svarer på noe her? Hun svarer kun ting som er logisk utifra hva folk forteller, og som kan stemme med de fleste...

 

Ble "overrasket" over at du skriver som anonym! ;)

Jeg regner med at det er ingen som tar dette som 100% fasitsvar.

Noen får man opp sterkere energier på, og da er det lettere og svare. Jeg synes hun kommer med veldig nøyaktige svar på flere! :) Dette er for folk som er nysgjerrige og åpne, uten garantier. Det er flere som har sagt at ting hun får opp har stemt, det er spennende synes jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig takknemlig om du orker å kikke litt på meg også?

120680

Lurer på om jeg blir gravid snart? Når? Evt kjønn er også morro å vite! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig takknemlig om du orker å kikke litt på meg også? 120680 Lurer på om jeg blir gravid snart? Når? Evt kjønn er også morro å vite! ;)

 

Hm... Kommer opp som anonym bruker? Rart..

Klem fra Catteklatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...