Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg ska ha mer sex, og være flinkere og trene... Godt nyttår!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Trene mer, bli stram og fin. Og bli flinkere til å ta initiativ til å finne på ting med venner.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Trene meg opp til å løpe maraton i september.
* 5 om dagen * Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 TRENE mere,etter røykeslutt(som jeg nå faktisk angrer på)så må jeg legge om kosthold,og trene mye mere, og det er ikke lett når jeg aldri har måtte gjøre det her før... jeg synker og synker, håper jeg ikke begynner å røyke igjen,etter snart 1 år røykefri.
Lammelåret Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Nei, synes nyttårsforsetter er noe tull, mer som en selskapslek å regne.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Det må vel bli å trene mer for å gå ned i vekt! Det er ikke bestemt fordi det er nyttår, men fordi jeg ikke har trivdes med meg selv i lang tid og har funnet ut at nå er det på tide å gjøre noe med det!
PeppaPig Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Nei, hvis jeg har nyttårsforsetter så ender jeg bare opp med å bryte dem og det nederlaget gidder jeg ikke unne meg selv
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har endel i år og jeg SKAL holde dem;) Jeg skal bli flinkere med penger (lage budsjett OG holde det), jeg skal bli flinkere til å lage mer sunne og varierte middager (har, omsider, investert i en fryseboks - bra for både økonomi og matlaging), jeg skal bli flinkere til å ringe farmor og jeg skal bruke bilen mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå