Gå til innhold

huff for en nyttårskveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang vi har barnevakt og vi er ute og koser oss med god mat og venner.

Når det nærmte seg 12. i natt var vi på en koselig pub, god stemning og selvsagt måtte mannen ødlegge det med å gi bort vinen min til en 18åring jente som hadde bursdag og han ble bedt over til en venninne gjeng for å hjelpe bursdagsbarnet, selvsagt gikk han over og fikk dem i god stemninf ved å gi bort mitt store glass med vin og ba henne drikke den opp på 2 minutter.. De heiet og synes det var kjempemoro, jeg ble dritsur... Typisk han å måtte få oppmerksomhet fra andre damer og kunne se at blikket han vandret hele kvelden på alle de andre flotte kvinnene tilstede..

Er fremdeles sur:( Hadde dere reagert på den samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din mann gir bort din vin, og ønsker så bekreftelser ifra 18år gamle jenter..?!

For en usikker idiot. Jeg hadde blitt drittforbanna, og bare gått.

Nå vet ikke jeg hvor gammel han er, men hvis du må føle deg kul iblandt 18åringer -så mangler du noe imellom ørene :P

Du har lov til å bli sur her, spør du meg!

Skrevet

Takk!! Ble litt satt ut må jeg si.. vil legge til han er 37 år også, og har en så flott dame så meg så det var ganske unødvendigvis!

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur. Hvorfor i all verden skal han bruke masse tid på ungjenter han ikke kjenner når dere to endelig er ute og koser dere sammen?

I alle fall burde han virkelig sørget for å gjøre det godt igjen overfor deg i tydelige former etterpå. Du gir ikke bort min vin til en attenåring utennå komme tilbake til meg med et stort glass champagne og din udelte oppmerksomhet resten av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...