Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Han har var slik i fjor og året før også. Vi legger han om kvelden fordi han er stuptrøtt, men han våkner og er kjempe redd. I fjor var han våken fra 22 fordi det begynte å smelle. Ser andre småtasser kose seg ute, men min gutt liker ikke nyttår overhodet. Han fikk være med ut en tur i går kl 20 for å brenne stjerneskudd, men også det er skummelt. Hjelper jo ikke at det smeller litt allerede da... Flere som har småtasser som ikke koser seg når rakettene begynner?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Mine unger koser seg, men jeg så et par andre med hørselvern fordi de syns det er ubehagelig med lydene. Hun ene var kun ute kl20 og så på de vi sendte opp da, hun andre var også ute kl12. Det virket som begge to etter en liten stund "glemte" at de var redd rakettene, antagelig fordi de slapp å høre de skarpeste lydene.
ellen-propellen Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Skjønner gutten din godt jeg. Jeg har vært redd raketter siden jeg var 5. Heldigvis har jeg ikke smittet eldste og yngste sov igjennom alt bråket. Vi tittet litt i vinduet kl19, så la jeg henne etterpå. La gutten bestemme selv. Det kan være tryggest for de minste å titte i vinduet
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Min 4 åring var også livredd i år, ville ikke holde stjerneskudd en gang. Han har ikke vært redd de andre årene.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Til neste år kan du jo kanskje kjøpe ørepropper som han kan sove med? Og som ei annen her sier - bruke hørselsvern ute. Det var egentlig en veldig god idé! Jeg lukket vinduet på soverommet til min toåring, men det var mest fordi han ble så gira av smellene, og ville se på rakettene gjennom vinduet. Han sa til meg: "Mamma, det er ikke farlig!", hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå