Gå til innhold

Fin start på det nye året. IKKE :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er sur, ungen lei seg og jeg forbannet..

Ungen ble redd rakettene og mannen blir sur for det og kaller ungen liten og baby og sier at alle andre tør å gå ut og at han oppfører seg som en jente.

Jeg prøver å få ungen til å ta litt hostesaft før han legger seg, ungen vil ikke, mannen blir sur, tar ungen med på rommet og legger han.

Når mannen kommer tilbake sier jeg til han at dette kunne han ha gjort på en annen måte og at jeg ikke vil høre at han snakker sånn til ungen igjen.

Jeg går så ned til ungen og snakker med han og han tror da at mannen er sint på han, jeg sier neida og sier at mannen skal komme ned og snakke med han sånn at han får se at han ikke er sint.

Går til mannen og ber han gå på rommet og snakke med sønnen sin sånn at han ikke tror at pappa er sint på han og hva gjør mannen? Han nekter å gå og snakke med sønnen sin.

åååå, jeg blir så oppgitt og sint på mannen min. Han er håpløs noen ganger...

Og stakkars sønnen vår, var ikke så veldig hyggelig start på det nye året for han :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på hvem som er ungen her jeg?

Skrevet

Unødvendig og umodent av mannen din synes jeg. Han høres ut som en trassig femåring, jeg ville nok tatt en alvorsprat med han om dette i morgen når dere har fått sovet litt. Et barn skal ikke få kjeft for at han blir redd. Tror mannen din at barn blir mindre redd av å bli kjeftet på?

Skrevet

Ja, her er det vel mannen din som oppfører seg som en uoppdragen drittunge! Alvorlig talt... (Hvor er sinna-smiley'en når jeg trenger den?)

Skrevet

Huff - møkkamann!

Skrevet

Å, stakkars barnet ditt :( Han mannen din hadde jeg blitt ordentlig forbanna pÅ, og takket han for en ødelagt kveld.

Jeg kan se for meg at mannen din sikkert hadde forventninger om en kveld som ikke ble. Kanskje at dere skulle stÅ ute sammen kl 12 og se pÅ rakettene, kose hverandre og si godt nyttÅr. SÅ vil ikke barnet være med pÅ planene hans og han blir skuffa. Men han reagerer jo helt feil! Du fÅr prate med han idag. Min samboeren kunne ogsÅ før bli skuffa nÅr barna "ødela for planene hans". Da ble han skikkelig furten. Heldigvis gjør han ikke det nÅ lenger og innser at det kan bli sÅnn. Det viktige er jo da Å prøve Å komme pÅ noe alternativt som kan være vel sÅ koselig. HÅper du nÅr inn til han idag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...