Gå til innhold

Bare jeg som sitter alene i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen la seg kl 7 som vanlig. og her sitter jeg alene. Har aldri planer på nyttår, kan ikke huske en eneste nyttårsaften der jeg faktisk var på en stor fest og feiret og telte ned til midnatt.. Husker bare da jeg var bitteliten og var med foreldrene mine. Men nå er de invitert til sine venner så jeg har ingen å være med... Sånn har det vel vært i 15 år nå... Bir litt deprimert egentlig... Hver nyttår sitter jeg bare å griner

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er også alene, men jeg er ikke ensom og jeg har valgt å være alene i år. Men det å ikke kunne velge det bort høres trist og leit ut.

Har du ingen du kan invitere over?

Jeg har ikke så mange gode råd akkurat nå, men ikke gråt, kjære deg. Ta deg en lang dusj, ta på deg en god pysjamas, kok en kopp te eller ta et glass vin, finn frem noe snop og sett på en god film.

Gjør noe koselig for deg selv på årets siste dag:-)

Godt nyttår!

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Hvis det hjelper deg noe, så er det ikke akkurat hæla i taket her heller.

2-åringen sover, mannen sitter i stuen og ser på film og jeg ligger i sengen med kraftig bekkenløsning og kynnere. Hurra for nyttårsaften!

Du får forsøke å gjøre det beste ut av det, selv om du er alene. Gjør som foreslått ovenfor, se på en god film og spis noe godt. I mine øyne er nyttårsaften totalt oppskrytt.

Sender over en god klem til deg!

Skrevet

Uff.. det hørtes ikke greit ut:/. Men dersom det hjelper litt på sitter jeg også hjemme alene i kveld. Eldstemann sover hos besteforeldrene som bor nedi veien her og jeg og minste jenten (som sover søtt) er hjemme alene i kveld.

Har aldri mange spennende ivitasjoner på nyttårsaften selv. Men var invitert til en rolig vin kveld hos venner i kveld da.. Men foreldrene mine ville ikke ha minsten og så da ble det slik. og det er egentlig greit for meg..

Men skjønner jo at du er lei deg :(.. Vet ikke hva jeg kan si for og muntre deg opp jeg :/. Bare at du ikke er alene om og sitte alene.

Godt nyttår til deg:))

Skrevet

Er nesten alene, (unge som sover) og stortrives med tv-underholdning og litt vin, potetgull og sjokolade:) Det blir ikke mye bedre enn det:)

Skrevet

og en ting til; Du går ikke glipp av noe:) Alle nyttårsfestene jeg har vært på - nesten uten unntak - har vært en diger nedtur.

Man girer seg såpass opp, og lager seg noen forestillinger om at dette her skal bli årets beste fest..., så blir det aldri det:)

Man raver ut på utsiden av utestedene, fryser ræva av seg og ser på at andre fulle folk prøver å få fyr på luntene på rakettene sine og blir nesten plaffa ned av de etter de faktisk har fått fyr - så drar man inn igjen, blåfrossen - det er lang kø i baren...

Ikke grin:) Leit fram vinflaska og kos deg i varmen:)

Skrevet

Det som er mest trist er jo at jeg blir like skuffet hver eneste år! Hadde egentlig planer med en venninne og ungen, at de skulle komme her så kunne vi lage mat sammen og kose oss med ungene. Men hun var visst blitt syk.. Jaja..

Tenkte vekke toåringen om en times tid og gå ut å se fyrverkeri? Bare for å gi han den opplevelsen. Men vet ikke om det er "greit"? hehe... Kommer til å angre om han aldri sovner igjen :)

Takk for svar jenter, og godt nytt år til dere også!

Skrevet

Ikke vekk to åringen din! Han vil kansje slite med og få sove igjen? En to åring trenger ikke så se rakettene! la han sove:). Men kos deg med rakettene du:))

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg er også alene. Det er på en måte selvvalgt og jeg har mange koselige nyttårsfeiringer å se tilbake på, men i år passet det best å være alene.

Jeg har chips i skåla, brus i glasset og en god film jeg har spart på.

Kommer nok til å felle en tåre når klokken runder midnatt, men det er på grunn av at året som gikk bragte mer sorg enn jeg trodde var mulig.

Jeg håper på et bedre 2012 og ønsker dere alle en fin nyttårsaften, samme hvordan den blir feiret.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg sitter her og har nettopp (!) fått ettåringen til å sovne, der oppe i stua yrer det av hyperaktive barn som hyler og hopper, menn som skal overgå hverandre med historier og damene, ja de kakler jo... :-P

Grrrr....og om ikke lenge våkner vel lillen når himmelen eksploderer...

Vi er syke alle mann,.snørr, feber, hoste og nys, trange kjoler og ubehagelige tynnstrømpebukser....luft i magen, og vondt i hodet...

Hadde gjerne vært hjemme nå! KOS DERE!! :-)

Skrevet

Jeg er også alene i kveld. Skjønner du synes det er trist. Men tenk positivt :) Jeg nyter stillheten og raketter i det fjerne. Om halvannen time er det raketter og nytt år med nye muligheter.

Skrevet

Jeg sitter også alene i kveld, som du ser så er vi flere ;)

Datteren min er hos faren og siden vi nylig har flyttet til en ny plass har jeg ingen å være sammen med denne nyttårsaften. Men jeg ser på film, spiser snop og tenker at jeg skal få nye venner i løpet av 2012 :)

Skrevet

Jeg sitter alene nå, så du er ikke alene. Vet ikke om eg syns det er greit å sitte alene, er litt stusselig, men har ingen valg.

Vi var på middag tidligere på dagen, men vi dro hjem når lillemann måtte sove. Nå sover han, og kosekvelden med samboer endte med at han dro på fest hos noen andre, veldig gøy..

Skrevet

Jeg er nesten alene. Skulle ønske jeg var litt mer alene for da hadde jeg vært i senga... Men fant ut at lillebroren min skulle sitte alene hjemme i dag, og det går ikke, så jeg ba han over på besøk. Har en liten baby som sjeldent sover mer enn to timer i strekk, og de siste nettene har det vært enda mindre, så jeg skulle gjerne vært under dyna og ikke sitti i stua men en trist bror.

Snart er det nytt år med nye muligheter for oss alle!

Skrevet

Føler med deg! Jeg er også alene i dag. Alle venner er på hyttetur eller har andre planer, og foreldrene mine som jeg vanligvis feirer med, er bedt bort. I tillegg ble jeg plutselig alenemor i går kveld, så alt føles ekstra håpløst i kveld. Huff :P

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Jeg er alene og jeg nyyyyyter det <3

Skrevet

og en ting til; Du går ikke glipp av noe:)

Selvfølgelig går vi glipp av noe. Er ikke HI men har det likedan: sitter ogå alene i kveld og tenker på at jeg ikke har opplevd et nyttårsselskap på mange, mange år. Problemet er ikke at vi går glipp av et så himla morsomt nyttårsselskap akkurat i kveld, men at muligheten ikke finnes der, at vi ikke har NOEN.

Nyttårsaften er årets sosiale dag nummer én. Alle har planer for nytårsaften. Kanskje svarer ikke opplevelsene til forhåpningene, men dere går idet minste et nye året imøte sammen med noen. Kanskje blir festen deres en skuffelse, men dere har noen, g dere vil ha noen den sjuende februar, den fjortende april og den tjuesjette september i året sim kommer. Vi sitter ensomme på nyttårsaften og tenker på at vi går inn i et nytt ensomt år.

Skrevet

Jeg feiret nyttårsaften med mann og barn, så jeg var ikke helt alene. Men likevel, det er alltid bare oss to (jeg og mannen), og jeg syns ærlig talt at det er ganske stusselig.. Aldri blir vi bedt bort, aldri har vi noen å be til oss. Utenom at vi har feiret med foreldre iblant, men det er nesten enda verre. Vi har ingen venner, så vi er med foreldre liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...