Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 jeg har fått en stor flaske med cosyan, 10 ml om kvelden..men jeg Må ta på dagtid også, jeg hoster jo til jeg spyr:( mye er egentlig ok å ta?:S
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 5-10 ml 3-4 ganger i døgnet. http://www.felleskatalogen.no/ir/medisin/pasient/pil-cosylan-recip-547675 God bedring og godt nyttår
<3 duracellkanin <3 Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 jeg har gått på den hele livet pga kronisk bronkitt.. og jeg tar helt ærlig bare en svelg fra flaska i ny og ne jeg men så vet jeg jo at jeg tåler det også da.. med tanke på at jeg har gått på den så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå