Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Er hjemme med mann og barn, ikke invitert noen plass og orker ikke invitere noen til oss heller. Ungene går i joggedress og jeg har på meg fleecebukse og en genser. Kan ikke si jeg orker pynte meg bare for og gå ut og se på noen raketter, hva med dere andre?
Snufselure Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Er ikke det godt da? Vi har heller ikke pyntet oss. Lillegull er lagt, og vi sitter her joggebuksa Godt nytt år!
Flaggermusa Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Niks, ikke vi. Småen er lagt og vi har på joggins
Magia Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Føyer meg inn i rekken av joggebukseslasker på nyttårsaften!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 Pysjamasbukse og morfar sin slitte ullgenser her
Gjest mphs Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Jeg, mannen og to barn(3 og 6 år) pyntet oss alle til maten som var helstekt indrefilet, fløtegratinerte poteter, asparges og stekt sopp med god saus Etter middag kom kjolene til ungene av og de lekte rundt i trusa til vi gikk ut og tente stjerneskudd. Nå har yngste sovnet mens eldste venter på nyttår. Hun har alltid vært oppe til over midnatt Jeg og mannen er fortsatt pyntet og nå blir det snart film og det andre glasset med rødvin. Kos å pynte seg selv om det kun er den aller nærmeste familien.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Her er jeg og mannen + to barn på 5 og 8 år pyntet. Kjoler og pensko. Bord er pyntet og vi har spist god mat med dessert, levende lys + at vi alle har danset sammen. Her er det fest for oss fire :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Her er det også joggebukse.
camilla^ Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 Vi har det tøyet vi vil ha på oss. Jeg går i olabukse og det tror jeg min mann gjør også. Ungene har litt forskjellig på seg. Har ei som har pyntet seg, men hun er ikke hjemme. Skal snart dra og hente henne. Vi pynter oss ikke noe serlig på nyttårsaften om vi ikke skal noe spesielt, noe vi sjeldent skal. Vi koser oss hjemme den dagen, vår kose dag og da går vi i hva vi vil. Hadde nok hatt på meg pysjbukse men har ikke giddi å gå ut av gostolen....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #11 Skrevet 1. januar 2012 Mannen min og jeg har alltid pyntet oss på nyttårsaften selv om det bare har vært oss. Vi synes det er viktig å pynte oss når vi har annledning til det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #12 Skrevet 1. januar 2012 Her pynter vi oss, både på julaften og nyttårsaften, selv om vi skal være alene hjemme. Vi må ikke glemme å skille mellom hverdag og helg. Joggebukse er forøvrig et plagg som ikke finnes i min garderobe. Grusomt plagg.
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2012 #13 Skrevet 1. januar 2012 Vi pynter oss, både voksne og barn, selv om vi er hjemme på nyttårsaften. Som noen andre sier over her, så er det viktig å skille mellom hverdag og fest, og jeg synes det er fint å lære ungene at det å pynte seg ikke bare er noe man gjør for å ta seg godt ut for andre, men at det også er noe man gjør for sin egen del for å føle seg fin, og fordi noen anledninger pynter man seg til, uansett. året har nok hverdager, og det er flust av muligheter til å kose seg i slappisklær, så det behovet har jeg ikke på nyttårsaften.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #14 Skrevet 1. januar 2012 Vi pynter oss alltid på nyttårsaften, uansett planer. Som regel er vi sammen med andre, men ville uansett ha pyntet oss. Syns, som flere andre her, at det er viktig å gjøre forskjell på hverdager og fest. Og at det er kjekt å kunne pynte seg for hverandre også, ikke bare fordi man har gjester. Har pyntet meg litt i dag også jeg, det er tross alt helligdag i dag. Joggebukse eier jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #15 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes at alt for mange er slappe med å pynte seg og barna. Synes at vi skal være nøye på og skille mellom festdager og vanlige dager. kanskje det er slik at mange her inne ikke har råd til å kjøpe penklær for de har kjøpt reima dresser (HAHA)?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #16 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes at alt for mange er slappe med å pynte seg og barna. Synes at vi skal være nøye på og skille mellom festdager og vanlige dager. kanskje det er slik at mange her inne ikke har råd til å kjøpe penklær for de har kjøpt reima dresser (HAHA)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå