Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 legen sier jeg lå et år på 205, men det burde visst være høyere..skal ta noen prøver om et par uker. noen som "kan noe" om dette? hva skyldes det?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har hatt det. Fikk en sprøyte og da ble det bedre. Tror det har sammenheng med lavt jerninnhold, men vet egentlig ikke
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har hatt det i forbindelse med min siste graviditet, fikk det påvist ganske tidlig i svangerskapet, og fikk en sprøyte først, og så gikk jeg på tabletter litt over ett år før nivået ble fint igjen. Ved siden av dette hadde jeg også vitamin d mangel, kalsiummangel, lavt stoffskifte og høyt kolesterol. Kolesterolet er av type arvelig, og jeg følger med på vit b12 nivået, siden min min også har lavt av dette. Om du lurer på noe så søk på nhi.no eller så et det et av apotekene som har en god hjemmeside med mye informasjon om mange sykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå