ebeline Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Har ei lita jente fra før og nå prøver vi på nr 2. Det har klaffet med eggløsning og det stikker i livmora når jeg typisk strekker meg. Men nå har jeg ekstremt øme å vonde bryster å det kan jeg ikke huske at jeg hadde sist jeg fant ut om graviditeten. Men gravitest var negativ i dag.. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Vent to dager, så ta en ny...eneste man kan gjøre.
ebeline Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2011 Ja vet jo d men har jo så himla vont i brystene. Så ja..
Bergans Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Sliter med akk d samme som deg.. Enormt vonde pupper å det kan jeg ikke huske å ha hatt før. Ikm idag men neg test igår.. Kjennes ut som mensen kommer hele tiden.. Grusomt.. Hehe
ebeline Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2011 Off ja. Bare jeg kjenner ingen tegn til mensen da.. Ingen antydning til verk en gan bare stikker litt fremme ved livmora. Ingen mens murring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå