Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Blir middagen ødelagt nå? Den ligger i vann. Må vel starte på den i løpet av en time. Om den ikke er gjennomtint,holder det å legge inn en ekstra time steking? Er det håp for kalkunmiddagen?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Dumme stavekontroll- den er ikke TINT
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 La den få en time eller to eksra i ovnen !
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 hurtig tining gjør du ved å legge den i kaldt vann.<jeg tror ikke det gjør noe om den ikke er helt tint...legger du inn ekstra tid så husk å dekk den til, for da kan den fort bli for my stekt.men tror det går greit, for om du snart skal sette den i ovnen,så blir det vel langsteking?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå