Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 På mandag skal jeg anmelde min manns eks for sjikane og løgn. Blir en "fin" start på det nye året, men noe må jeg gjøre for å få en slutt på dette
vurdere1til Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 når du først legger det ut her så kan du vel gå i detaljer også da
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Ok, skal vi mene noe om det? Du har ikke sagt et ordbom hva denne dama har gjort, eller hva som gjør at du anmelder. For alt vi vet, kan det være deg som er bitchen her.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Vi får også en fin start på det nye året...Jeg har anmeldt min egen søster til politiet og barnevernet og sitter nå med tre tantunger her som moren ikke har lov å komme i nærheten av.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Da er anmeldelsen levert, og de tok det såpass på alvor at de skal ta en prat med dama og jurist skal avgjøre om hun får et kontaktforbud. ønsker ikke å gå i detalj selv om dette er et anonymt forum, men til deg som spekulerer i om jeg er bitchen som du skriver, så er det helt feil. Jeg har aldri tatt noe kontakt med dama, har bare et ønske om å få være i fred for henne, hennes løgner og sjikanering. Kan si såpass at det ligger minst 10 mld på min mobil hver morgen fra henne, hvor hun kaller meg alt fra A til å, at jeg og barna må passe oss osv osv... Mannen min har forsøkt flere ganger å snakke fornuft med henne, men det nytter ikke. Så til dere som opplever noe av det samme, anmeld det. Ta vare på alle sms, mail osv, svar aldri tilbake. Politiet sporer også lett opp hvem som står bak oppringninger med skjult nr
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Hvorfor i all verden svarer du deg selv 7 ganger HI?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor i all verden svarer du deg selv 7 ganger HI? Er ikke hun som svarer seg selv....det står på alle anonyme nå at de har 2443 innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå