Willy Wonka Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Her har alle vært friske inntil i går, da begynte 4 åringen med stygg hoste og feberen kom snikende. Skal egentlig bort i kveld sammen med barna, men det ser mørkt ut akkurat nå....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Eldstemann har vært forkjølet med hoste og feber, og baby vært forkjølet.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Her har vi hatt en liten gutt med høy feber og mulig halsbetennelse. (Jeg tror det er halsvondt, men legen fant ingenting, jeg tror jeg har rett, men han er frisk nå da.. ) Feberen var i 3-4dager, og halsvondt en uke ca. Dvs hele julen gikk med til sykdom.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Her har William ligget utslått med feber og halsbetennelse i 4 dager, begynte på julaften . Ailo har vært forkjølet. Og i bhg har det gått skalagensfeber i romjulen. Endret 31. desember 2011 av Mamma`n til Will & Ailo <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå