Gå til innhold

Hvor kjøper dere pent, litt varig barnetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse barnehagetøy til treåringen fra cubus, kappahl, lindex osv, men har i det siste blitt ganske lei av dette tøyet. Synes det blir så fort slitt og uformelig.

ønsker å kjøpe litt alternativt tøy, mens han fortsetter å bruke billigtøyet i bhg. Men, er usikker på hvor jeg skal kjøpe det! Jeg er generelt ikke så glad i å shoppe, og vet dermed ikke så mye om hva som er godt tøy og hvor jeg kjøper det;-)

Hvor kjøper dere? Har tenkt litt på United colors of benetton.. Er det en ok butikk med grei kvalitet på klærne/greie priser?

P.s. orker ikke nettbutikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja det kommer jo ann på, men vi kjøper en del på Name it og på babyshopp, og refelx. Det er de butikkene spm er her jeg bor.

Jeg er som deg bruker kjedebutikk klær men kjenner meg ikke i gjenn i at de blir slitt fort. Føler fremdeles at min 3 åring ikke rekker å slite de ut før de er for små.

Skrevet

Jeg kjøper mye forskjellige klær til barna mine. Fra kjede til merke klær, Og jeg må si at de fleste klær blir like fort slitt. Synst klærne fra cubus er de som holder seg best jeg!

Min erfaring er at de eneste forskjellene på merkeklær og de såkalte kjede klærne er utseende.

Du kan liksom se i sømmene at klærne fra bennetton f.eks er mer "ekslusive" da om jeg skal si det slik:P

Mye pent har de hvertfall:). Har for tiden lagt min elsk på pompdelux klærne jeg:) De SER litt ekslusive ut og er utrolig pene (synst jeg), men rimelige! Og ikke alt er av den aller beste kvaliteten men stort sett synst jeg de holder seg fint:)!

Skrevet

Jeg merker ikke noe forskjell på kvalitet når det gjelder feks H&M, Cubus, Claire, Lego, ja osv. Husker ikke de andre merkene vi har jeg. Men jeg syns altså ikke at de dyrere klærne vi har holder noe lenger enn "billigkjedene". Men kanskje vi ikke har oppdaget riktig merke vi heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...