Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 eller bare skal kose dere alene; hvordan pynter dere spisebordet? Hvilke farger bruker dere? Ute etter litt inspirasjon til et festdekket bord:)
Propellll ♥ Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Har krystall lysestaker på bordet med hvite lys + et lysfat blandet med røde og hvite lys og litt engler. Dekker bordet med røde brikker og hvitt servise. Juleserviett og vinglass. Tenner små telys rundt på bordet.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Har kraftig brunsort stort bord. Dekker på med Sort/kobberfargede brikker, dekketallerken i glass med sølvkant og ecru fargede tallerken. Videre bruker jeg Hardanger stålbestikk, krystallglass og Ecrufargede servietter med serviettring i "sølv" med krystaller. På bordet pynter jeg med en stor "sølv" champagnebolle med hvite asalier. Glasslysestaker i forskjellige høyder, der jeg har i kobberfargede kubbelys. På bordet drysser jeg ut små krystaller og glatte naturstener + har to telysholdere med gjennomsiktig kobberfarget tøyrundt seg midt på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå