Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har vært alene lenge, men flyttet sammen med kjæresten for en stund siden. I det siste har jeg blitt irritert over alt han gjør å sier, noen ting mener jeg er helt uakseptabelt og gitt beskjed om dette. Likevel fortsetter disse tingene... Alt fra at han vil klemme på meg hele tiden, til hva han lager til middag irriterer meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, tenker egentlig at jeg bare må ta meg sammen, at jeg har bodd for mange år alene. Men det skal likevel ikke være slik... Tips å råd?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Tipper du er slik som meg:) Dømt til å være alene:) Blir også dritirritert over menn jeg er sammen med. Det starter som regel etter 3 mnd... og har det ikke kommet til da, er jeg der etter 6 mnd:) Jeg er nok for innarbeidet i alenelivet at jeg ikke orker å ha noen å irritere meg over. Jeg trives nok bare best alene:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Det høres ikke morsomt ut! Nei, jeg har det ikke sånn, men jeg hadde nok ikke holdt ut lenge om det ikke er barn inne i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå