Gå til innhold

Gla vi snudde bilstolen "riktig vei"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange tanker, så valgte vi å snu bilstolen til jenta vår på 1år fremovervendt.. ENDELIG var det slutt på spying etter knappe ti minutter i bil... så jadddaaa... kjæmpedårlig mamma, men angrer ikke på det.. Vi kan faktisk dra på tur nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har full forståelse for det når barnet blir bilsyk!:) Det det går nok veldig fint, og så mye bedre for jenten din da:)

Hadde snudd den jeg også dersom datteren min hadde vært bilsyk.

Skrevet

jeg har alltid vært motstander av seter som står med kjøreretningen. Men skjønner at det er ikke alltid svart på hvitt. Skjønner godt at du snudde setet og ikke føl deg som en dårlig mor pga av det :)

Har et sete som kan snues jeg og. Man vet aldri hva som skjer og om det er mulig å sitte mot kjøreretningen til barnet er 3-4 år.

Skrevet

Har ei venninne som er tvillingmamma, begge hylte i kor når de satt mot kjøreretningen.

Hun snudde de da de var ca 2 år, da ble det ro i bilen.

Som hun selv sa:" Det er farlig å kjøre når en blir så ukonsentrert også."

Skrevet

Det hadde jeg også gjort om jeg var i samme situasjon.

Skrevet

Jøss, den nye layouten har virkelig virket inn på folk! Hadde dette vært gamle-dib hadde du blitt halshugd og slaktet;-) Forøvrig synes jeg det er bra at dere har funnet en god løsning for dere:)

Skrevet

Håper dere ikke blir involvert i frontkollisjon i høy fart.

Skrevet

Kjører dere i byer er det nesten tryggere og sitte "rettveien" og ikke bakveien.... fikk den beskjeden på trygg trafikk

Her sitter hun forovervendt pga hun greier og smette ut av 5 punktselen sin. Og jeg vil heller ha setet riktig festet, og ungen skikkelig festet i bilen i kolisjon. I tilleggi til at hun er roligere og skriker ikke i bilen.

Skrevet

Det håper vi selvfølgelig ikke at noen gjør, uavhengig av hvilken vei sete står?

Skrevet

Håper ikke du slår deg så veldig den dagen du faller ned fra din høye hest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...