Gå til innhold

angående pass og nytt etternavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bare lurte på om det er noen som vet.. Har bestilt sydentur i april, den er blitt bestilt med mitt gamle etternavn. Jeg har også mitt gamle etternavn i passet, kan jeg reise med det gamle da?

Jeg hadde tenkt å bestille nytt pass, hvis det er mulig å endre etternavn på billetten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bytta navn, men brukte mitt gamle pass på en reise jeg allerede hadde bestilt, ikke noe problem det. Var ikke det for meg ihvertfall.

Skrevet

Bare pass og navn på billetten passer over ens har det ikke noe å si, hvis de ikke passer har du ett problem

Skrevet

oki, da prøver jeg å bytte navn på billetten først, om det ikke går så beholder jeg gammelt pass med gammelt navn :) takk for svar.

Skrevet

Tror ofte du må betale for å bytte navn på billetter... Er ikke sikker, men har hørt at det kan bli dyrt...

Skrevet

Tror også det fort kan bli kostbart å endre navn på billettten, ihvertfall så lenge det ikke er en dyr flexibillett. Jeg reiste flere ganger med gammelt pass og gammelt etternavn på flybilletten før jeg tilslutt skaffet meg nytt pass (passet med det gamle navnet i var så nytt at jeg synes det ble litt unødvendig å skifte det med en gang :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...