1frafør_1påvei Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Siden 3 mnd alderen begynte uroen her i huset og melde seg for fult (det har jeg allerede hatt en del klage/sutre-innlegg om). Nå våkner min 5 mnd gamle baby alt fra hvert 20.min, til å kunne sove 3t i strekk. Nytt søvnmønster hver natt. Regner med det er tenner, han har allerede fått 2 stk og han er det rovdyret, angriper alt han kommer over og "tygger" som en gal. Flere som kjenner seg igjen?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Min har fått to tenner nede og ja, kjenner godt igjen det du skriver! Tygger som en gal og slever en god del. Ang søvn merker jeg ikke store forskjellen, men så har han vert litt håpløs siden han ble født da. Vi bruker litt av den der dentinoxen man får kjøpt på apoteket, om den funker er en annen sak Tror den kanskje virker litt i det man smører den på da, så han får nok en liten pause i kløingen
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Han blir forresten 5 mnd 04. januar
1frafør_1påvei Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2011 Prøvde også den dentinoxen, etter råd fra hs, men med dårlig hell han blir kanskje litt roligere en liten stund, men så er det raskt på'an igjen
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Ja, slik er det her også. Tror vi har prøvd alt. Får vel bare krysse fingrene for at det snart gir seg
zassy☆ Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Min er nesten 5 mnd og her har søvn i det siste vært svært forskjellig, fra kjempebra (sykt lange sammenhengende netter) til oppvåkning nesten hver time! Hun sikler enormt mye og klør, ikke kommet tenner enda, kanskje vært øyeblikk? har klødd lenge i gommene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå