Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal være hjemme med barna. De er 7 og 5 år. Da spiser vi god middag og dessert i spisestua, spiller spill og ser på film. Og skyter opp raketter selvfølgelig.

Skrevet

Skal til familien på middag, og så hjem :) Har ei lita ei, og venter barn over nyttår så det blir veldig rolig :)

post-789369-0-87909500-1325250509_thumb.jpg

Skrevet

Vi skal være hjemme. 5 barn så det er greiest for oss. Svigers kommer, og det blir veldig koselig :-)

Skrevet

Mulig jeg er sær, men jeg synes det er snålt å ikke ville være sammen med barna sine på nyttårsaften. I år skal vi til min ene svigerinne.

Skrevet

Vi skal være hjemme. Får besøk av en kamerat av mannen med to barn. Dt blir 4. gangen vi har selskap her i jula så nå gleder jeg meg litt til roligere dager med barn i barnehage og skole og jobb om dagen. Det er morsomt å lafe selskaper, men nå har jeg nådd metningspunktet for en stund ;-).

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi skal ta det veldig rolig i år, og være hjemme uten noe besøk.

Er selv høygravid, og kjenner at det blir veldig deilig med en rolig kveld med god mat sammen med mannen og 2-åringen.

I tillegg har vi en hund som blir litt redd når rakettene skytes opp, og ønsker derfor at hun skal få lov til å være trygg her hjemme sammen med oss mens det pågår.

Skrevet

Vi er alltid sammen med barna på nyttårsaften.... og kommer til å være det til de ikke vil være med oss lenger (store tenåringer) i år er vi hjemme m liten tass på 5 uker og gutta på 4 og 7 år =) I tillegg kommer bestekompisen til gubben og dama (de har ingen barn)

Blir stille og rolig m middag, dessert, spill, skravling og se på raketter kl 24.00. storebror får være med på det hvis han orker...de andre får sove (de er ikke kjempe interessert heller) =)

Skrevet

Vi skal til foreldrene mine og spise kalkun, så drar vi hjem i 20-tiden og legger minsten (1,5 år)Størsten på 4 år skal få være oppe til han stuper :-) Har kjøpt lange stjerneskudd som han kommer til å elske :-)

Skrevet

Min mann er offshore så jeg skal til min mor sammen med barna, og sover der:)

Vi skal spise kalkun og bare slappe av:)

Barna skal få stjerneskudd:)

Regner med at minsten slukner før 12, mens eldste klarer å være våken til 12:)

Nyttår med barn passer meg perfekt da jeg ikke er glad i noe fest på nyttår. :)

Skrevet

det er ikke lov å gi stjerneskudd til barn under 16 år, står på lokal avisa vår i dag....

ellers skal vi være hjemme,slappe av, men barna skal til svigermor så hun slipper å være alene......hun vil ha de, selv om vi ikke skal noe spesielt, det synes vi er greit for vi er ikke helt i form,så vi trenger å hente oss inn litt....

Skrevet

Er det vanlig at folk er hjemme på nyttårsaften......? Her jeg bor er nyttårsaften kvelden da venner samles. Det er både jeg og mannen min vandt med fra vi var små....

Vi er 5 familier med to barn hver som feirer i lag, altså 20 mann. Alle barna er mellom 2 og 6 år, ogde storkoser seg! Starter litt tidlig, og holder på til ungene ikke orker mer.

Det kunne ikke falt meg inn og bedt om barnepass en slik kveld. Det måtte i så fall vært viss jeg bare hadde et barn, og det var under 2. Men jeg hadde aldri fått barnevakt en slik kveld heller da. Alle tanter, onkler og besteforeldre er jo ute på noe.

Skrevet

Verken jeg eller mannen min har noen familie eller sosial omgangskrets der vi bor, og vi skal derfor være hjemme som en hvilken som helst annen lørdagskveld.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Vi skal på besøk til et vennepar av oss med barn på ca samme alder som våre. Lager oss god mat, fyrer opp noen raketter og koser oss :-D

Skrevet

Skal være hos foreldra mine å spise god mat, slappe av og å spille litt brettspill tenker jeg ;) Vesla er bare 9 mnd, så gidder ikke vekke henne for raketter for å si det sånn...(blir kanskje vekt uansett).

Skrevet

Vi skal være sammen med noen venner. Vi er fire vennepar som bytter på og ha nyttårsaften hjemme.

I år kommer vi til ferdig dekket bord, og det er deilig.

Det blir 5 barn, så full fart, men det er veldig koselig.

Kunne aldri falt meg inn og feiret nyttår uten barna.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Vi skal først spise middag hos svigerfar m/familie, så når det er leggetid for junior (16 mnd) drar vi til svigermor og legger han der, så skal vi møte ei venninne som har barna sine på nyttårsaften (9 og 14 år) og så tar vi med de til svigerfar og koser oss der resten av kvelden.

Skrevet

Vi ferirer nyttårsaften hjemme i år. Vi har to små barn, så det er egentlig greit å være hjemme siden det ellers bare blir tull med soving... ;) Når barna har lagt seg, lager vi litt god mat og åpner en vin og koser oss. Men det blir nok en tidlig kveld, tenker jeg, siden barna nok våkner tidlig neste morgen... :)

Skrevet

Vi skal muligens til svigermor på middag, men ellers skal vi bare være hjemme og kose oss. Nyttårsaften har blitt en tradisjon med familiefilm på tv (mener å ha hørt ungene si det blir Polarekspressen i år også, det er vist nyttårsaften med den) Brettspill, masse lys i stua, peisen er tent og vi går ut rundt midnatt for å se på rakettene. Vi har bare stjerneskudd, nok av naboer som har mye.

Vi syns det er greit å være hjemme når ungene er hjemme. Nesteår så er ungene hos sine andre foreldre, så da blir meg og min mann hjemme alene. Da kan det hende vi finner på noe annet, men tviler. Jeg skal jobbe og det skal nok han også. Frister ikke å finne på noe etterpå igrunn, er ikke så opplagt.

Skrevet

Da er det nok bare meg som har barnepass stort sett hvert år..Trodde det var flere enn meg..det er det sikkert også men ikke her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...