Gå til innhold

Sexleketøy, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke dere som på død og liv må bruke DiB til å snoke og rote i andre folks sexliv. Eller til å tvinge deres eget sexliv på andre. DiB er et forum for diskusjoner knyttet til det å være småbarnsmor. Tror du at det interesserer noen å få vite hva slags "hjelpemiddel" du bruker til å tilfredsstille deg selv?

Skrevet

Ja! La oss BARE diskutere bleieutslett og hvor flinke mødre vi er som har barna bakovervendt i bilen. De andre sidene ved livet er totalt uinteressant.

Lurer på hvorfor du klikker deg inn på en tråd som helt tydelig handler om sexleketøy, bare for å si at du ikke liker tråden...

Skrevet

Så i det man blir småbarnsmor så skal alt sexliv opphøre enten du har partner eller ei? Herregud altså...

Men til saken ;) det er vanskelig å anbefale sexleketøy egentlig, jeg kan like en ting, du en annen :)

Men jeg og samboer kjøpte en pakke med litt forskjellige saker i, og den var helt topp :) Hadde et par stk fra før, men ikke noe som falt veldig i smak. Men den pakka vi har den var verdt hver kr :)

Skrevet
Hva var det i pakka da?

En vibrator, men sånn gummihylster til å tre over(så den så ut som en litt mer naturtro penis) en analdildo, kuler, ett vibrerende egg, en lang sak som visst skal festes rundt penis og brukes i analen(den var IKKE god) og en annen liten sak som skal festes rundt penis og vistnok stimulere klitoris..(aldri prøvd den)

Skrevet

Om man ikke for orgasme med den klarer man det aldri.

Det er bare helt rå

Skrevet

For noen priser! Virker litt drøyt å skulle betale langt over tusenlappen for et slikt leketøy, synes jeg.

Skrevet

Absolutt verd vær eneste krone spør du meg

Skrevet

Hvordan bruker dere egentlig en slik MX Fighter? Rett mot klitoris? Virker litt voldsomt synes jeg. Ser ikke helt poenget med et leketøy som gir orgasme på direkten, uten at man rekker å bli kåt først. Er det riktig at den gir serieorgasmer? Selv får jeg bare orgasme ved stimulering av klitoris, og da er jeg "ferdig" straks orgasmen har kommet. Etter dette er klitoris øm og overfølsom, og videre stimulering er vondt eller ubehagelig.

Skjønner hvis det er et hjelpemiddel for dem som har vanskelig for å få orgasme på annen måte, men har den også en hensikt for oss som ikke har spesielle problemer med å komme?

Og så synes jeg den virker litt stor og upraktisk. Må man bruke den med ledning til strømnettet?

Skrevet

Hvordan bruker dere egentlig en slik MX Fighter? Rett mot klitoris? Virker litt voldsomt synes jeg. Ser ikke helt poenget med et leketøy som gir orgasme på direkten, uten at man rekker å bli kåt først. Er det riktig at den gir serieorgasmer? Selv får jeg bare orgasme ved stimulering av klitoris, og da er jeg "ferdig" straks orgasmen har kommet. Etter dette er klitoris øm og overfølsom, og videre stimulering er vondt eller ubehagelig.

Skjønner hvis det er et hjelpemiddel for dem som har vanskelig for å få orgasme på annen måte, men har den også en hensikt for oss som ikke har spesielle problemer med å komme?

Og så synes jeg den virker litt stor og upraktisk. Må man bruke den med ledning til strømnettet?

Noen av dere som har prøvd som vil svare?

Anonym #12

Skrevet

Når jeg bruker den på meg selv på klitten så må jeg ha en pause etter orgasme og så starter jeg på den igjen. Når min mann bruker den på meg da har jeg liksom ikke kontrollen og da kan jeg få multiorgasmer som gjør at jeg spruter også. Det er helt sykt deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...