Gå til innhold

Må bare spørre !! Hvor mange dager igjen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager igjen! Fra søndag av er jeg klar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager igjen, gleder meg til aa se babyen :)

Lykke til alle sammen og godt nyttaar

Skrevet
2 dager igjen her. Håper jeg klarer å knipe igjen til 2012 nå

Knipestøv av liten mengde sendes din vei ;-)

Skrevet

17 dager igjen, men håper han kommer før, er såå klar til å møte han nå <3 :):)

Formen er veldig bra, noe den har vært hele svangerskapet, så har vært heldig...men nå vil jeg snart ha gullet ut :)

Godt nyttår jenter :)

Skrevet

49 dager igjen, alt for lenge når en bare går og tråkker hjemme:(

Skrevet

11 dager igjen. Sparka som pokeren i dag.

Skrevet

33 dager her....og begynner egentlig å bli passe stinn og lei, men man får jo bare holde ut :-)

Skrevet

Hoho... Har 80 dager igjen jeg da!! Men bortsett fra store vanskeligheter med nattesøvnen og bekkenløsning så trives jeg veldig godt med den stadig voksende magen :o)

Skrevet

29 dager igjen. Skal ha KS og synes det er veldig greit å forholde seg til en fast dato! :-)

Skrevet

12 dager igjen... Fullmåne 9 januar, spennende å se om det skjer noe for oss med termin i januar da.. Lykke til!!!

Skrevet

Her er det 41 dager igjen nå, så er vel høygravid i morgen.

Skrevet

20 laange dager igjen... men om 6 dager kan han bare komme :o)

Skrevet

24 dager til terrmin! Kommer heldigvis på riktig side av nyttår! ;-)

Skrevet
Jeg har 10 dager igjen og kan nesten ikke tro det. Magen vokser noe enda . Jeg er lei av å gå gravid men samtidig mye mer rolig enn jeg var første gang.. Gleder meg masse til å møte den lille!! ønsker dere alle et riktig godt nyttår og en best mulig fødsel!!!

Har det veldig likt som deg, bortsett fra at jeg faktisk ikke er så lei, tro det eller ei:-) 17 dager igjen på meg.

Skrevet

14 dager igjen til termin, og snuppa har de siste dagen stappet hodet sitt skikkelig godt ned i bekkenet. Etter det har også kynnerne og nedpresset blitt merkbart kraftigere, og i går kveld var jeg nesten redd for at fødselen var i gang. Men etter timer med disse kraftige kynnerne ga det seg heldigvis utpå natta. ;) Er veldig klar for å få snuppa ut, men hun kan godt vente i alle fall en uke til, syns jeg ;) Da rekker jeg kanskje å få på plass de siste babytingene og pakket sykehusbagen og ;) Tenker jeg skal prøve å få pakket den i dag, jeg, hehe ;P

Skrevet

84dagar, og tida går Så FORT!:o Har mykje på timeplanen før lillebror kan kome ut, så synest dagane kan roe ned litt, no som julefeiringa er over.

Må flytte, lage ferdig romet til storebroren, sortere og vaske babykle, ordne heile huset vi skal flytte inn i (hus etter mi farmor som flytta på gamleheim i sommar, med myyykje ting som må sorterast og pakkast vekk).

I tilegg skal vi vere hos min kjære i periodar (som bur vekke og studerar), og så blir det hjelpe til på garden (med fjøsbygging, kjeing, våronn osv.).

Så no må tida gå LITT seinare for meg;)

Skrevet

I dag er det 40 dager igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...