Gå til innhold

Magen trekker seg ennå

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 år etter fødsel. Kanskje pølsa mi trekker ser alikevel!! Er det noen som vet hvor lenge huden på magen trekker seg sammen seg etter føsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener jeg...

Skrevet

huden er elsatisk, så den kan trekke seg sammen når som helst, det er ikke sånn at huden er ekstra strekkbar etter fødsel, men det merkes jo bedre etter at man har hatt magemål som er rimelig stort. Men hvis huden er strekt for mye så klarer den ikke å trekke seg tilbake igjen.

Jeg hadde veldig stort magemål under svangerskapet, og fikk mange strekkmerker, så huden min er ødelagt og vil ikke trekke seg tilbake noensinne. Må operere for å få magen min i fornuftig fasong.

Skrevet

dårlig skrevet av meg hehe.. mener at magen fortsatt går tilbake. Har masse hud etter fødsel for snart 3 år siden. Og har en lekker pølse som henger ned nederst på magen. Men det siste halvåret ser jeg at den har blitt mindre! Trodde det var slutt på at hunden trakk seg inn etter 1 år etter fødsel,så litt nyfiken på hvor lenge huden egntlig trekker seg sammen etter graviditet :)

Skrevet

hud trekker seg tilbake uansett om du har vært gravid eller ikke, så går du ned i vekt og trener vil huden trekke seg sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...