Gå til innhold

Mannen til ei venninne, har et godt øye til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bare vet når noen liker en, sånn litt ekstra, til og med min kjære har lagt merke til det. Det er aldri blitt sagt noe upassende, eller gjort noe fremstøt. Kommer nok heller aldri til å skje. Merker bare at han trives veldig godt i mitt selskap.

Hva gjør man med det? Ingenting? Litt rart når andre faktisk også legger merke til det. Min samboer synest det er litt morsomt, og jeg har inntrykk av at han synest det er litt stas også.

Kanskje legger hun merke til det også, det er jo litt ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting du kan gjøre med det med mindre han sier noe til deg eller prøver seg på deg, da må du si til han hva du mener om det! Hadde også sagt det til min vennine selvfølgelig.

Skrevet

Man kan vel trives i en annens selskap uten at det legges noe mer i det?? ...eller....??

Han har ikke sagt noe og ikke gjort noen form for framstøt, han bare trives sammen med deg! Er ikke det helt normalt da?? Jeg har mange jeg trives god i selskap med jeg...har aldri tenkt over at det er noe spesielt!!

Skrevet

Selv om man trives veldig godt i noens selskap betyr det ikke at man vil ha sex med de.

Ekkelt at den del tenker som deg HI.

Jeg kommer veldig godt overens med en del menn som ikke er min mann og som er gifte. Det betyr IKKE at jeg vil noe annet enn å være venner.

Skrevet

Hm, jeg kommer veldig godt overens med noen av vennene til mannen min. Jeg føler jeg kan snakke ekstra bra med dem, og har det gøy med dem. Men jeg flørter ikke og har overhodet ingen andre følelser for dem enn godt vennskap. Jeg håper ikke de går rundt som deg, hi, og tror det er noe mer bare fordi jeg kommer så godt overens med dem?

Skrevet

Man vet da bare når folk liker en på den måten HI beskriver, selv om det ikke har blitt sagt noe spesielt eller gjort noen fremstøt.

Tja, hva skal man gjøre da HI? Kanskje bare ta det som et kompliment, og fortsette i en vennskapelig tone :)

Skrevet

Her var det kommet svar plutselig.

Nei, er nok ikke noe å gjøre noe med. Er jo mer koselig, enn ubehagelig. Det er min samboer som snakker mest om det. Han synest det er døds gøy, og det fiffer opp sexlivet vårt. Han digger at andre menn begjærer meg, som han sier. Vi er veldig trygge på hverandre, jeg og han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...