Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Jeg kan ikke se at det fins en slette-knapp eller en slette-funksjon, så da vil jeg tro at man ikke kan det
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det mener jeg du kan om du trykker på redigere? Nå skal jeg prøve så får vi se... Ser nå at det er en egen sletteknapp på innlegget, så det kan du. Endret 30. desember 2011 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Det mener jeg du kan om du trykker på redigere? Nå skal jeg prøve så får vi se... Ser nå at det er en egen sletteknapp på innlegget, så det kan du. Ser ikke at det står rediger noe sted. Har det noe med å gjøre at jeg la det ut som anonym? HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Det mener jeg du kan om du trykker på redigere? Nå skal jeg prøve så får vi se... Ser nå at det er en egen sletteknapp på innlegget, så det kan du. Ser ikke at det står rediger noe sted. Har det noe med å gjøre at jeg la det ut som anonym? HI Mulig at det er grunnen? Jeg får opp alternativet å slette og redigere ved siden av svar og multisitat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå