Gå til innhold

Pølse med kompetanse, anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Predictive text er jo fantastisk. Fantastisk hyggelig å bli invitert på pølse med kompetanse, kompetanse er jo aldri feil, tross alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, sånn til hverdags foretrekker jeg i grunnen pølser dumme som brød, men sånn rett oppunder nyttår er en aldri så liten pretensiøs pølse på skrå ikke å forakte. Kanskje. Tror jeg.

 

Mye moro forøvrig, nå som folk som primært burde ha forholdt seg til fasttelefon ala Telenor 1990 har fått iPhone til jul. Svigermor sendte meg melding om at "vi har oss foran kirken så lenge". Greit at vi var seint ute, men Så seint ute var vi ikke!

Skrevet

Jeg bommet på u'en i god jul, og min telefon rettet dermed jyl til kuk. Er det fordi jeg skriver det ordet mye oftere enn jul?

Skrevet

Må du spørre?

Min fon retter stadig SøKE til PøKE. Og det er din skyld.

Skrevet

Ja, skyld på meg for at du spammer meg med pøkegnål i tide og utide.

Skrevet

Merkelig diskusjon, min telefon retter pule til like. Den har tydeligvis lutthers filter..

Gjest sug lut
Skrevet

Du har en superego-tlf som retter ditt id. Det er dumt. I alle fall hvis du hører på den.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

I en av de få saklige sms-samtaler med min beste venninne på kvelden, hvor jeg trøstet henne og var support, klarte min smarte smartphone å skrive "Det blir ikke bedre av at du nekter gynekologisk kontakt, man blir ikke mindre ensom av den grunn"... Det ble en lang og pinlig diskusjon hvor hun lurte på om jeg mente at hun var sykdomsbefengt etc..

 

Det jeg prøvde å skrive var sosial omgang.Takk, iPhuck.

Skrevet

Jeg skulle invitere en gjeng med tenåringer til lunsj på kontoret i forbindelse med et prosjekt vi holdt på med, jeg skrev en SMS til den ene unge jenta:

 

Ikke spis før dere kommer, jeg har ordnet klorhexidin.

 

 

Mente karbonadesmørbrød.

 

Ok..!

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis. Endelig et tekno-konsept med humor, det kan jeg like.

Skrevet

Jeg skulle invitere en gjeng med tenåringer til lunsj på kontoret i forbindelse med et prosjekt vi holdt på med, jeg skrev en SMS til den ene unge jenta:

 

Ikke spis før dere kommer, jeg har ordnet klorhexidin.

 

 

Mente karbonadesmørbrød.

 

Ok..!

 

 

..skulle selvsagt skrive at telefonen rettet det til karbondioksid, ikke klorhexidin. Klønefåkksi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...