Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 jeg har fått noe vanvittige smerter i magen...fra midten og ned...magen er ganske hard..og det gjør vondt.jeg er ca34 uker. og det kom plutselig når jeg var i gang med noe rydding og har vart i hele kveld. noen som har et godt råd?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 enig! Ring føden! De smertene sitter akkurat slik jeg har det, og jeg har akkurat hatt sa... ikke for å skremme deg, men ring og snakk med de på føden!
Rivjernet Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 jeg har fått noe vanvittige smerter i magen...fra midten og ned...magen er ganske hard..og det gjør vondt.jeg er ca34 uker. og det kom plutselig når jeg var i gang med noe rydding og har vart i hele kveld. noen som har et godt råd? Det er nok kynnere, eller mase-rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå