Gå til innhold

smerter i magen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått noe vanvittige smerter i magen...fra midten og ned...magen er ganske hard..og det gjør vondt.jeg er ca34 uker. og det kom plutselig når jeg var i gang med noe rydding og har vart i hele kveld. noen som har et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! Ring føden! De smertene sitter akkurat slik jeg har det, og jeg har akkurat hatt sa... ikke for å skremme deg, men ring og snakk med de på føden!

Skrevet
jeg har fått noe vanvittige smerter i magen...fra midten og ned...magen er ganske hard..og det gjør vondt.jeg er ca34 uker. og det kom plutselig når jeg var i gang med noe rydding og har vart i hele kveld. noen som har et godt råd?
Det er nok kynnere, eller mase-rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...