Gå til innhold

Bulgaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Bulgaria på ferie? Vil gjerne høre positive og negative sider ved å feriere her. har du noen plasser å anbefale? Fine hotell? Byer?

Veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært i Bulgaria?

Skrevet

Hei, har vært i bulgaria flere ganger, trivdes godt der. Bodde på sunset resort, flott hotell med store basseng rett ved stranda. Kort vei til sentrum, pomorie, med en del aktiviteter for barn. Reis også til Nessebar, flott gamleby, shopping og severdigheter. Det er billig der, men maten er kanskje ikke helt det store, men helt grei( god italiensk restaurant på hotellet)

Skrevet

Så du kan anbefale bulgaria som ferieland? Vi vurderer å reise til sozopol, har du vært der?

Skrevet

Ja kan anbefales, synes at bulgarere er mindre innnpåslitne en for eksempel tyrkere. Men for all del, et fattig land og sikkert mange som sliter. Men alt kalt handler det vel om respekt for den kulturen man reiser til, uansett hvilke land det gjelder. Har ikke vært i zozopol nei, men kan som sagt anbefale Nessebar området. Sunne Bach var vi på dagstur til, forferdelig bråkete og masete plass, festplass for de uten barn.

Skrevet

Sjekk ut Sunset resort, vi mailen direkte til hotellet, og endte opp med å bare kjøpe flybilletter med Apollo , og sparte en god sel penger på dette(tips)

Skrevet

Jeg har liksom hørt mest om sunny beah, og det frister ikke... Har vært i tyrkia og blir så stresset av selgerene der. Har lyst ti å reise til en rolig idyllisk liten by;)

Skal sende mail til hotellet og høre på pris:)

Takk for dine innspill.

Skrevet

Jeg har bare vært i sunset beach og vil ikke anbefale det! Ser at du sier det ikke frister ulldott;)

Det var dårlig hygiene der. Resturanter og barer vi så inn til skylte glass ol å satte det på plass for å brukes på nytt uten å vaske.

Bestilte vi mat på morgenen var maten varm, men bestilte vi på kvelden var maten som regel lunka og det gikk merkelig kort tid før maten sto på bordet.

Både jeg og han jeg reiste med endte opp med matforgiftning.

Det med maten ødela veldig mye for våres del! Ellers så fant jeg ut at jeg ikke er så veldig glad i slike typiske turistplasser. De eneste bulgarerne jeg så var de som jobbet.

Må si at det var pent i nessebar da. Men enkelte av stedene der syns jeg var blitt litt ødelagt av alle bodene.

Gamle, pene hus med brostenlagte gater også ødelegger de ved å dytte de pene trange gatene full av boder:(

Jeg snakket med noen som var på en plass på motsatt side av varna i forhold til der sunny beach er og de hadde ikke hatt de samme opplevelsene som vi hadde! De hadde storkosa seg, mens vi lengtet hjem etter noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...