Gå til innhold

Antall innlegg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står nå at jeg har skrevet 612 innlegg. Det er ikke tilfellet, jeg har nettopp opprettet ny profil, ny epost og alt som skal til.

Nå svarte jeg nettopp på innlegget om skap under trappa, og da oppdaterte det svaret seg til samme antall som meg der også.

Og det er ikke jeg som svarer meg selv, da jeg har skap under trappa allerede :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står det 614 innlegg. Men jeg har ikke skrevet noe siden jeg skrev det under trappa. Hva skjedde med 613?

Skrevet

Ser du?!

Nå var jeg inne på denne cubus barn diskusjonen, der jeg har skrevet to innlegg.

Et om barna mine som liker motiv på klærene sine, og et annet om Oslo fenomen.

Men det ser jo ut som om det er minst ti innlegg som er skrevet av samme person.

Eller har antall innlegg som oppdateres sammen.

Hva skal dette bety? Skal poste link på Ris og Ros.

Skrevet

Tuller du? Hvis du signerer med nick så vil du se hvor mange innlegg du har skrevet. Anonym er felles for alle anonyme...

Skrevet
Tuller du? Hvis du signerer med nick så vil du se hvor mange innlegg du har skrevet. Anonym er felles for alle anonyme...

Ooooops.

Den tok jeg ikke, den nei. Jeg trodde det var enda en av disse glitchene som har vært.

Skrevet

Hehe, ja, i dette nye forumet er visst" anonym bruker" regnet som en og samme person, uansett hvem det er som signerer som anonym.

Interessant..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...