Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Jeg må innrømme at jeg er glad i interiør og bruker mye penger på å ha det akkurat slik jeg vil. Kjøper nok fint for mellom 500-3000 i mnd. Veldig mye, synes mannen - jeg er nok enig, men pleier nok å bruke nærmere 500 enn 3000, da. Handler alt fra kjøkkenredskap til puter. Er det andre der som meg? (PS: glad i klesshopping også).
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Nei, ikke foreløpig.. Har jeg noen penger til overs så bruker jeg det på klær til barnet mitt eller meg selv. Ellers så blir det til litt sminke, undertøy og slike ting, aktiviteter kommer også før interiør. Interiør kommer lengst ned på lista mi. Men tenker det snur litt når vi nå skal flytte inn i eget hus.. =D
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Det kommer litt an på hva du mener med interiør. Jeg er ikke sånn veldig flink, men vet hvordan jeg vil ha det og sparer og kjøper for og få det fint, men litt om gangen. Vi har ikke masse dyre møbler fra bohus og living, vi har en del ikea og noe som en nær slektning av samboeren min har laget. Det er skikkelig fint. Kjøper ikke puter til flere hundre kroner, men prøver og finne rimeligere løsninger, som også er fine. Har ingen anelse om hvor masse penger jeg bruker i mnd på dette, men er nok også nærmere 500, om en ser vekk i fra større innkjøp som en gjør sjelden, som sofa, skjenk ol.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Jeg tenker på alt som kan kalles interiør (selv om det er kjøkkenredskaper) - alt fra flotte kjeler til pynteputer til sofa og til nytt salongbord. Det er selvfølgelig store innkjøp som man ikke bytter ut hele tiden, da - men jeg tenker da hovedsakelig på småting man pynter opp med. En ny pute, et nytt pledd, noen fine duftlys, en lysestake eller annet. Man må jo ikke kjøpe det dyreste for at det skal være fint. Jeg er som nevnt i overkant interessert i interiør og bruker mye tid på det (min hobby) - men jeg kjøper ikke alltid det dyreste. Kjøper det jeg liker best. HI
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Jeg bruker alt for mye på interiør. Må ha noe nytt nesten hele tiden, og jeg hater å kjøpe klær. Ligger sikkert rundt tusenlappen hver måned, hjelp!
millie+2klumper Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Jeg elsker interiør og har brukt mye tid og penger på det;). Men har faktisk roet meg littegranne ned nå.. Men blir litt hver mnd enda;) Elsker også og shoppe. Mest til barna men også til meg selv :/..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Her er det veldig lite som brukes til slikt, ikke ofte det kjøpes slikt i det hele tatt. Kan faktisk ikke huske hva eller hvor lenge siden jeg har kjøpt noe til huset. Klarte å ikke kjøpe en eneste juleting engang i år, syns jeg var veldig flink da. Venter med å kjøpe til vi har funnet ut hvordan vi vil bygge ut og får begynt utbyggningen.
Mandalas Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Nope, ikke jeg. De siste tingene jeg har kjøpt har vært noen lamper og småpjus fra bruktbutikker. Nå elsker jeg det jeg har fått tak i da, men er altså snakk om 100 kr fordelt på flere mnd
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Bruker veldig lite penger på interiør. Kjøper noen lysestaker og kanskje noen puter og sånn, her og der. Men nå har jeg flesket til og brukt nesten 8000,- på to dager. Det burde holde for noen år fremover;)
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Bruker veldig lite. Kjøpt det meste av møbler på finn.no og ordnet litt på foreksempel spisestuestolene med nye trekk ++. Orker ikke så mye pynt og dill å tørke støv av, så jeg syns det holder med det jeg har. Jeg har funnet min stil og har kjøpt ting som matcher og er pene. Ser ikke poenget med å bytte det ut hele tiden. Det jeg bruker mest penger på er friske blomster og stearinlys. Utrolig hvordan det pynter opp!! Må jo legge til at alle som kommer inn kommenterer hvor koselig og pent jeg har det!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Ja, en av de store utgiftspostene her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå