Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 hæ? skjønner ingenting, hadde første dag i sist mens den 16 desember. var ferdig rundt den 22 desember... har hatt ubekyttet samleie og fikk positiv test i går tok en ny en i morgest med morgenurin som også var positiv? er dette mulig? burde jeg stole på testen eller ikke?
vurdere1til Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 du kan jo ha blitt gravid før du fikk mensen... det er enkelte som får mensen selv om de er gravide
travelbug Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 det kan godt være, det skjedde meg da jeg ble gravid med sønnen min mensen fra 19 - 24 des, sex 28 des = baby for min del ihvertfall Har 29 dagers sykluser, så det burde ikke ha gått an.. Vanlig eggløsning merker jeg veldig god med masse slim og vondt i magen, men merket ingenting i det hele tatt før jeg ble gravid. Leste i ei bok på biblioteket at sex/orgasme i noen sjeldne tilfeller kan utløse eggløsning. velger å tro at det var dette som skjedde
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Vil tro du er gravid når du får positiv test, skal vel ikke gå an å få positiv test uten å være det. Det er mange som har blødninger i graviditeten, så jeg tenker at du kanskje var gravid før du fikk det du trodde var mensen. Kanskje du kan ta en clearblue digital gravid-test med ukeindikator, så vet du mer om hvor langt du er på vei? Lykke til!
BettyBoob Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Min første sønn ble jeg gravid med dagen før jeg skulle ha mensen, jeg selv ble unnfanget dagen etter mensen - så fullt mulig! GRATULERER!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Men hvorfor tok du en test fire dager etter mens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå