Gå til innhold

"Annonsere" på FB at en er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gjort det? Skrevet det i statusen altså.

I såfall i hvilken uke gjorde dere det?

Hva skrev dere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde det i uke 13 eller noe:) klistra en seigmann på magen og la ut bilde=) Bildet trengte ingen tekst for å si det sånn:p

Skrevet

Haha!! Så bra ;)

Skrevet

La ut bilde av CB testen jeg.

Sto jo gravid der så.. :-P :)

Skrevet

Etter kontroll ul i uke 18 tok jeg et humoristisk magebilde og skrev et par ord... De som var nære visste det alt, men sånn fikk jeg bekreftet rykter på jobben osv :)

Skrevet

la ut ultralydbilde fra uke 9 ca å skreiv over "vente et lite mirakel"

Skrevet

måtta sjekke, å no ser æ at d va feil...æ la ut CB testen først ^^ å skreiv under bildet "verdens fineste kryss"

Skrevet

Mine nærmeste visst jo om det. Men annonserte etter at vi hadde vært på UL i uke 16. Pga en SA rett før denne jeg venter nå, hadde jeg ikke noe lyst til å si noe offentlig om det før det.

Skrevet

Gjorde det ikke i forrige svangerskap og har ikke gjort det nå heller. Er 20 uker nå og ser ingen grunn til å annonsere det på fb. Mange har visst det fea jeg tester positivt, men for meg er det litt rart å skrive det på fb. Jeg husker sist at jeg skrev på veggen at jeg ventet på termin og sånt når jeg hadde et par uker igjen.

Skrevet

Er i uke 30 snart, og ikke annonsert det på fb, men mine omgangsvenner og familie og litt utover vet det jo. "alle" vet det vel egentlig... hehe

Men moro med seigmann bilde da!

Men har ikke villet bare skrive GRAVID! Ville ha en morsom episode, men det har ikke skjedd ;)

Skrevet

Har ikke skrevet noe, så det er nok noen som blir overrasket når jeg annonserer ankomsen:) Har egentlig ikke behov for at alle folk jeg aldri ser, møter eller tenker på skal vite noe...

Skrevet

Gjorde det sist. Ikke så mange som tok den skrev bare at jeg hadde vært å hilst på lille sprell!;)

Skrevet

Hadde en MA først, så var litt skeptisk til å legge ut noe tidlig.

Men etter en UL i uke 15 som viste en nydelig liten tass som så rett på oss kunne jeg virkelig ikke dy meg lenger.

Så i uke 15 la vi ut UL bilde og skrev at vi ventet en liten baby i februar =) Nærmeste familien visste det da på forhånd. Føler nå at jeg kunne sikkert ventet litt med å skrive det på Facebook og "utsette" terminen litt så man slapp "maset" som kommer til å komme :P

Men, men, gjort er gjort =)

Skrevet

Har aldri skrevet noe "offisielt" om at jeg er gravid på fb, men har skrevet statuser der en skjønner det ganske greit, ala "å sove på magen er undervurdert" eller "siden alkohol er forbudt, tror jeg at jeg finner senga.." og lignende.. Men disse statusene har jeg ikke skrivet før jeg var kommet ganske langt i svangerskapet, og "alle" uansett visste det pga rykter osv..

Men selv om jeg ikke gjorde det selv, så syns jeg det er koslig når andre annonserer det slik på fb, med et morsomt bilde av magen feks, ble bare aldri noe med meg:P Er også ganske ung, så følte ikke det var noe å skrike ut på fb om i begynnelsen hvertfall..

Skrevet

Tror ikke jeg ville "flagga" det på fb før etter ord UL...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Meddelte i uke 19 at vi ventet familiemedlem nr 4 :) (har en unge fra før)

Skrevet

Har en drøy mnd til termin og har ingen planer om å flagge graviditeten på fb. De som det er naturlig å si det til vet det og har fått vite det direkte. Jeg sa heller ikke til noen (inkl venner og familie) at jeg var gravid før jeg var over halvveis, så jeg tror de fleste tar hintet om at jeg ikke ønsker å flagge det. Ingen som har kommet med noen spm el på fb i alle fall. Skal legge ut bilde av nurket når vi er vel i havn og alt har gått bra. Det er da mye artigere ;-)

Skrevet

Jeg har ikke sagt noe, selv om jeg er 6 mnd på vei. Sa heller ingenting om graviditet forrige gang. De som vet om gravidtetet et familie og de jeg omgås jevnlig. De andre trenger ikke å vite at jeg er svanger før jeg har født. Da annonserer jeg, men uten bilde. Har ikke lagt ut et eneste bilde av førstemann, og har ikke tenkt å begynne med det med nestemann heller :)

Skrevet

La ut bilde på FB, med mannen min sine hender som former et hjerte på magen min, var ca uke 17 mener jeg å huske... jeg har ikke sa mange venner på fb ,så de fleste viste det allerede :P hehe..

Synes seigmann-bilde var en genial idè, morsomt ! hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...