Eucerin Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Leser litt tips her på nettet, er i slutten av uke 38 og lurer derfor på om jeg kan starte med noen tips for å få igang. jeg tenker ikke gå så langt som lakserolje, men andre tips som vask av vindu, gå turer, sex osv.. Er det noen som har prøvd å hatt en virkning? Er nr to dette her, første fødte jeg to dager før termin... Men er så lei nå, vondt i rygg og mage, hovne ben osv (plagene vi alle har/harhatt/ skal få)
prusiluscan Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Kunn 1 ting som funker og det er sex. (man mæ være moden for at det skal virke)
catyn Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Hei. Jeg tok akupunktur Dagen etterpå kom veene Tok to ganger da, den ene gangen var jeg ikke moden i det hele tatt, en uke etterpå begynte jeg å bli klar, fikk en runde til å da kom han Jeg fikk på sykehuset. Eller så er det jo kanel skal sette igang, bringebær te. Kjøre over fartsdumper, sex.
Eucerin Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2011 Ja, jeg spiser kanel på frokosten, går mye i trapper ettersom vi bor i blokk (bare når jeg skal noe da, løper ikke opp og ned for morroskyld) Dumper i veien er det mye av pga bygging, bringebærkapler har jeg spist noen uker, og sex har vi jevnt. Så da får baby`n komme når han er klar ;-) Jeg er lei, samtidig så vil jeg ikke at den skal komme før den er helt klar for det! Fortsatt 10 dager til termin :-) Merker hele kroppen min er så innstilt på at den skal komme snart, jeg vasker, rydder, rer opp (som en hund som bygger fødeplass føler jeg meg) osv.. Klarer liksom ikke helt slappe av når jeg vet det egentlig kan skje når som helst!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Første gang begynte det på kvelden etter jeg hadde satt sammen noen store tunge hyller fra Ikea på dagen. Andre gang begynte det på kvelden etter jeg hadde hevet ut en stor tung sofa, og ommøblert stue og spisestue. Jeg stemmer på litt fysisk arbeid for å sette i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå