Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Mannen vil plutselig at vi skal reise på nyttårsaften,men barna har ikke pass. Ene er 8 mnd, andre er 3 år. Hvordan kan man løse det...Hvis det i det hele tatt er mulig?
min lille fotballspiller<3 Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Dere kan få midlertidig pass samme dag:) Se link. https://www.politi.no/rogaland/tjenester/pass/nodpass/
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Takk for svar. Da skal jeg forhøre meg med politiet her Litt skummelt å reise med barna for første gang, men han vil så gjerne ha det litt spennende noen dager, med barna på slep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå