Storebror & Lillebror Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Hjemmelaget karamellpudding Pavlova Creme Brulee
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Vaniljeis og varm sjokoladesaus.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Vi skal ha fersken kake og is etter barnas ønske. Fersken kake er marengsbunn, kremfløte oppå og fersken i lake som en deler i tynne skiver og legger utover kremen. Går også an og bruke jordbær, coctailblanding, pære i lake, osv.. Bare fantasien setter grenser =)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Panna cotta...latterlig enkelt, selv om du må lage det dagen før, men da får du jo også bedre tid på selve kvelden ;-) saus til lager du enkelt ved å koke bærblanding (f.eks frosne bringebær og jordbær), med masse sukker og vanilje.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Sjokolademousse!!!! Med knust oreokjeks på toppen.....Heaven
lolita82 Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 frukt, vaniljekrem og revet sjokolade.....Lagvis....
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Åja sjokolademousse!!! Pose fra freia med daimkuler! Det skal vi ha! Jepp pÅ toppen av alt det andre =P Siden jeg slanker meg og ikke fÅr spise slik til vanlig sÅ mÅ det bli det ogsÅ =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå