Gå til innhold

Tips til nyttårsaften-dessert??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget karamellpudding

Pavlova

Creme Brulee

Skrevet

Vaniljeis og varm sjokoladesaus.

Skrevet

Vi skal ha fersken kake og is etter barnas ønske.

Fersken kake er marengsbunn, kremfløte oppå og fersken i lake som en deler i tynne skiver og legger utover kremen.

 

Går også an og bruke jordbær, coctailblanding, pære i lake, osv..

Bare fantasien setter grenser =)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Panna cotta...latterlig enkelt, selv om du må lage det dagen før, men da får du jo også bedre tid på selve kvelden ;-) saus til lager du enkelt ved å koke bærblanding (f.eks frosne bringebær og jordbær), med masse sukker og vanilje.

Skrevet

Sjokolademousse!!!! Med knust oreokjeks på toppen.....Heaven

Skrevet

frukt, vaniljekrem og revet sjokolade.....Lagvis....

Skrevet

Åja sjokolademousse!!! Pose fra freia med daimkuler! Det skal vi ha! Jepp pÅ toppen av alt det andre =P Siden jeg slanker meg og ikke fÅr spise slik til vanlig sÅ mÅ det bli det ogsÅ =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...